اخبار داغ

دانشجویان بسیجی خوی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

دانشجویان بسیجی خوی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا
در اقدامی خودجوش معابر و اماکن عمومی شهرستان خوی توسط قرارگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خوی ضدعفونی و گندزدایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذرباخیش، در پی شیوع ویروس کرونا و خطر ابتلا همشهریان در طیف گسترده به این ویروس و لزوم ضدعفونی اماکن عمومی دانشجویی بسیجی دانشگاه آزاد خوی این بار در قالب قرارگاه جهادی همپای مدافعان حریم سلامت در اقدامی خودجوش معابر و اماکن عمومی در شهرستان خوی را همه روزه گندزدایی و ضدعفونی میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرباخیش,

رئیس دانشگاه ازاد خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش از سازماندهی ۲ تیم دانشجویی در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا با همکاری دانشکده علوم پزشکی خوی و بسیج دانشجویی این شهرستان خبرداد و افزود : در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس ناشناخته و کمک به همشهریان ، دانشجویان بسیجی هر روز بصورت شبانه و روزانه اقدام به ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد می کنند .

,

مهدویان تصریح کرد: تا به امروز محیط بیش از ۵۰ نهاد دولتی ضد عفونی شده است و بزودی تمام ادارت این شهرستان سم پاشی و گندزدایی خواهد شد .

,

وی با توصیه نکات بهداشتی به همشهریان گفت : برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید در خانه بمانیم و تا جایی که ممکن است از تردد در اماکن پر جمعیت خودداری کنیم.

,

محمد محمد زاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان خوی نیز گفت : با تهییه مواد لازم از دانشکده علوم پزشکی خوی تا شکست ویروس کرونا به کار جهادی خود ادامه خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه