اخبار داغ

تجمع کارگران شهرداری بندرعباس در اعتراض به عدم پرداخت چندین ماه حقوق و عیدی

تجمع کارگران شهرداری بندرعباس در اعتراض به عدم پرداخت چندین ماه حقوق و عیدی
کارگران شهرداری بندرعباس که از اقشار زحمتکش جامعه به شمار می روند، پیش از ظهر امروز با تجمع رو به روی استانداری هرمزگان فریاد مطالبه گری خود را با اعتصاب در جلوی این اداره نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ کارگران شهرداری بندرعباس که از اقشار زحمتکش جامعه به شمار می روند، پیش از ظهر امروز با تجمع رو به روی استانداری هرمزگان فریاد مطالبه گری خود را با اعتصاب در جلوی این اداره نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این کارگران قبل از برگزاری انتخابات نیز در این محل تجمع کردند و با حضور شهردار در بین آنها و وعده پرداخت حقوق های معوقه آنها ختم به خیر شد؛ اما وعده شهردار مبنی بر پرداخت تمامی حق و حقوق کارگران به دادن دو حقوق بسنده شد.

,

یکی از کارگران شهرداری که در این تجمع حضور دارد در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه ما نیز مانند سایر افراد جامعه دارای خانواده هستیم، عنوان کرد: دارای فرزند کوچک هستم که به طور مرتب باید شیر خشک و پوشاک تهیه کنم.

,

این شهروند با بیان اینکه قول های مسئولان برای ما کارگران تنها در حد وعده باقی می ماند، گفت: یکم اسفندماه همراه با سایر همکاران در این محل برای رساندن صدای مظلومیتمان به استاندار این محل تجمع کردیم و شهردار گفتند ظرف یک هفته تمام حقوق و مزایا پرداخت می شود و این امر در طول دو هفته و با دادن تنها دو حقوق به پایان رسید.

,

وی با اشاره به اینکه دو حقوق تنها به دادن بدهکاری های ما تمام شد، عنوان کرد: در حال حاضر سه ماه حقوق و عیدی از شهرداری طلبکار هستیم؛ اما شهرداری بندرعباس پاسخگو مطالبه ما نیست.

,

این کارگر شهرداری خاطر نشان کرد: همان گونه که ما با تمام وجود خود شهر را تنطیف می کنیم تا شهر عاری از هر گونه کثیفی برای رفت و آمد شهروندان باشد توقع داریم حقوق ما نیز مانند سایر ادارات به موقع پرداخت شود تا شرمنده خانواده خود نباشیم.

,

گفتنی است کارگران شهرداری بندرعباس صبح امروز با تنظیف خیابان ها کار خود را نیمه رها کرده و به تجمع در جلوی استانداری پرداخته اند؛ امید است مسئولان این امر هر چه زودتر به مطالبه آنها رسیدگی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه