اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد؛

وقتی جهادگران بسیجی جان بر کف، قدم در راه سلامت مردم برمی دارند/ گندزدایی بیش از هزار و ۲۰۰ نقطه در روز توسط بسیج دانشجویی کرمان

وقتی جهادگران بسیجی جان بر کف، قدم در راه سلامت مردم برمی دارند/ گندزدایی بیش از هزار و ۲۰۰ نقطه در روز توسط بسیج دانشجویی کرمان
ناصر بهروز گفت: روزانه جهادگران بسیج دانشجویی استان کرمان بیش از هزار و 200 نقطه را در حاشیه شهر کرمان گندزدایی می کنند و در تلاش هستیم این تعداد را به بیش از 2 هزار نقطه در روز برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر بهروز در ارتباط با اقدامات بسیج دانشجویی استان کرمان برای مقابله با ویروس کرونا به خبرنگار راه آرمان گفت: در مجموعه بسیج دانشجویی قرارگاهی با عنوان قرارگاه مبارزه با کرونا تشکیل شده است و در عرصه های مختلفی همچون تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک مشغول به فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان مطرح کرد: بسیج دانشجو در اولین گام خود اقدام به راه راه اندازی کارگاه های تولید مواد ضدعفونی کننده و گندزدا یک کارگاه در دانشگاه آزاد کرمان و دیگری در بردسیر راه اندازی شد.

,

وی افزود: در ابتدا این کارگاه ها فعالیت خود را با ظرفیت تولید روزانه ۸۰۰ لیتر ماده گندزدا آغاز کرد و با گذشت مدت زمان کوتاهی الان بر بالا بردن ظرفیت تولید، کارگاه ها از نظر فیزیکی نیز گسترش یافتند.

,

بهروز عنوان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان نماینده سپاه متولی خدمات رسانی به مردم در حاشیه شهر کرمان است، بیش از ۱۲ گروه جهادی در حوزه آموزش، ضدعفونی و گندزدایی معابر مشغول فعالیت هستند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان یادآور شد: توزیع مواد ضدعفونی کننده و شوینده همچون مایع دستشویی در بین خانواده های کم درآمد در حاشیه شهر یکی دیگر از اقدامات بسیج دانشجویی محسوب می شود.

,

وی بیان کرد: در شهرستان های دیگر شامل زرند، رفسنجان، کهنوج و بم، توزیع مواد گندزدا و شوینده در بین حاشیه نشینان شهرها صورت گرفته و نقاط مختلف در روز گندزدایی می شوند.

,

بهروز ادامه داد: بسیج دانشجویی با به کارگیری بیش از ۶۰ نفر نیروی جهادی اقدام به راه اندازی ۳ کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۶ هزار ماسک کرده است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کارگاهی جهت تولید شیلدهای پزشکی با ظرفیت ۵۰۰ عدد در روز توسط دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده و در اختیار کادر درمان قرار می گیرد.

,

وی تصریح کرد: سه کارگاه تولید ماسک در شهرستان های بردسیر، رفسنجان و کهنوج توسط بسیج دانشجویی استان راه اندازی شده و به زودی تولیدی های آن ها در بین مردم توزیع می شود.

,

بهروز خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی استان کرمان در حرکتی دیگر اقدام به راه اندازی کارگاه تولید دستکش لاتکس در شهرستان بردسیر با ظرفیت تولید ۶۰۰ جفت در روز ویژه مکان هایی که امکان ابتلا به کرونا در آن ها بالاست، کرده است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بسیج دانشویی ضمن شناسایی مغازه های دارای تردد زیاد اقدام به تهیه بروشورهای آموزشی و اقلام گندزدا برای آن ها کرده و به صورت روزانه این واحدهای تجاری را مجهز می کند.

,

وی اذعان کرد: روزانه جهادگران بسیج دانشجویی استان کرمان بیش از هزار و ۲۰۰ نقطه را در حاشیه شهر کرمان گندزدایی می کنند و در تلاش هستیم این تعداد را به بیش از ۲ هزار نقطه در روز برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه