اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه تاکید کرد؛

لزوم ورود جدی دانشجویان و اساتید برای جلب مشارکت مردم در مبارزه با کرونا

لزوم ورود جدی دانشجویان و اساتید برای جلب مشارکت مردم در مبارزه با کرونا
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه بر لزوم ورود جدی دانشجویان و اساتید برای جلب مشارکت مردم در مبارزه با کرونا تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد از خدمات و زحمات شبانه روزی تمام نیروهای جهادی در کارزار مبارزه با ویروس منحوس کرونا اعم از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران جهادی و جان بر کف و اقشار مختلف جامعه که در قالب بسیج ملی مبارزه با کرونا در حال خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران عزیز هستند تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: مهمترین عامل شکست بیماری کرونا جلوگیری از انتشار و انتقال آن در جامعه است و این کار جز با عنایت حضرت ربوبیت و همت مجدانه مردم بزرگوار قابل تحقق نیست؛ مردم همان‌گونه که در میدان های مختلف مبارزه نشان داده اند، اگر همت کنند به امید حق تعالی در این مبارزه نیز همچون گذشته پیروز و سربلند با کمترین آسیب‌ها، کمترین تلفات و خسارات از میدان خارج خواهند شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه یادآور شد: مقام عظمای ولایت امام خامنه ای در جمع مردم زلزله زده کرمانشاه بیان فرمودند که «برادران عزیز، خواهران عزیز، مردم صبور و مهربان! این اولین باری نیست که شهر شما و منطقه‌ شما دچار گرفتاری شده، در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هم این شهر شما و شهرهای پیرامون شما دچار مشکلاتی بودند؛ من آن وقت هم آمدم، شهر شما را دیدم، شهرهای دیگر استان را در این منطقه از نزدیک دیدم؛ رنج آنها را، مصائب آنها را [دیدم]، اما مردم استان کرمانشاه، در قضیه مشکلات جنگ تحمیلی محکم ایستادند؛ شماها مردانگی خودتان را، استقامت خودتان را، پهلوانی خودتان را در دوران جنگ تحمیلی نشان دادید، امروز هم نشان بدهید».

امجدیان ادامه داد: پس این اولین بحرانی نیست که مردم تجربه کرده باشند چه بسیار حوادثی سخت تر و تهدیدات بزرگ تر را ایرانیان، به فرصت تبدیل کرده اند.

وی بیان داشت: از مردم غیور و دلیر کرمانشاه استدعا داریم که برای جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس از حضور در اجتماعات، برنامه‌ها و فعالیت‌های غیرضرور، مراسمات مرسوم پایان سال و آغاز سال جدید پرهیز کرده و حافظ جان خود و عزیزانمان که بزرگترین سرمایه‌های ما و کشورمان هستند باشیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: زیبنده نیست با اینکه بسیاری از فعالیت های مهم و خطیر جامعه همچون دیدار سالیانه رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس، جلسات مجلس شورای اسلامی و... تعطیل و کنسل می‌شود ما با حضورمان در بازارها و خیابان‌ها و... زحمات شبانه روزی دلسوزان کشور را بی اثر کنیم.

امجدیان افزود: اجازه ندهیم زحمات رزمندگان خط مقدم این بیماری دو چندان شود و از آنجا که قرائنی احتمال «حمله بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده، اجازه ندهیم دشمنان این مرز و بوم از بیماری و مرگ عزیزانمان خرسند و به دنبال اهداف شومشان باشند.

وی بیان داشت: قطعا با توکل به خداوند متعال و همت شما عزیزان مکرشان دامان نحسشان را خواهد گرفت و ما در آینده ای نه چندان دور ذلتشان را شاهد خواهیم بود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه عنوان کرد: از اساتید دانشگاه‌ها، فرهنگیان فهیم، دانشجویان عالم و مطالبه‌گر و همه عزیزانی که کلام و اقداماتشان موثر در جامعه است خواهشمندم از هر طریقی و به هر نحوی از انحاء وجود، نسبت به آگاه سازی مردم در زمینه جدی بودن وضعیت کنونی و اهمیت حمایت مردم با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های متولیان بهداشت، اقدام کرده و اجازه ندهند سخنان سخیف، تحلیل های مکارانه، فیلم‌ها و تصاویر ساختگی و دروغین دشمنان دون و خودفروختگان پست‌تر از آنها و رقاصان ملکه، جای کلام و قلم فروزان شما را پر کرده و با استرس آفرینی در جامعه، پیگیر اهداف شوم خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه