اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز:

توجه به معنویات و مسائل بهداشتی باید در کنار هم باشند

توجه به معنویات و مسائل بهداشتی باید در کنار هم باشند
حجت‌الاسلام داوود عبداللهی گفت: رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری هم به صورت عملی به دستور پزشکان عمل فرمودند و هم مردم را به ارتباط قوی با خدا و اهل بیت و توجه به معنویات توصیه کردند؛ اما توجه به معنویات به معنی بی‌توجهی نسبت به مسائل بهداشتی نیست، این دو باید در کنار هم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داوود عبداللهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز در گفت‌وگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: یکی از بدبختی های مردم هر عصر و زمان، فاصله گرفتن آنها از مقام ولایت و نداشتن بصیرت کافی در برخورد با مسائل زمانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: کسانی که در روز گذشته به حرم اهل بیت(ع) حمله ور شدند را باید به عنوان انسانهای کوته فکر و بی بصیرت معرفی کرد چرا که در عصر حاضر مظهر دین داری شخص مقام معظم رهبری هستند اما این افراد کاسه داغ تر از آش شده و جلوتر از رهبری حرکت می کنند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز گفت: رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری هم به صورت عملی به دستور پزشکان عمل فرمودند و هم مردم را به ارتباط قوی با خدا و اهل بیت و توجه به معنویات توصیه کردند؛ اما توجه به معنویت به معنی بی توجهی نسبت به مسائل بهداشتی نیست، این دو باید در کنار هم باشند.

,

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اجرای تدابیر ستاد ملی مبارزه با کرونا را بر همه لازم الاجرا دانستند و در این راستا مهم ترین سخنرانی خود در روز اول سال جدید که به نوعی بزرگترین اجتماع مردمی به حساب می آید را تعطیل فرمودند؛ ایشان حتی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی سفر عیدانه خود به مشهد و تمام دیدارها را هم لغو فرمودند؛ این شیوه عملکرد ایشان باید برای همه کسانی که ادعای دین داری و ولایت دارند سرمشق و الگو باشد.

,

وی تبیین کرد: کسانی که با دیدن این همه دلیل و برهان آشکار، به حرم اهل بیت(ع) حمله می کنند همانهایی هستند که بر علی (ع) شمشیر کشیدند، اینها بنایشان ضربه زدن به اسلام است و با بررسی دقیق تر متوجه خواهیم شد بعضی از این افراد با دشمنان اسلام ارتباطات مخفیانه و آشکار دارند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز خاطرنشان کرد: به تبعیت از بزرگان علی الخصوص مقام معظم رهبری به مردم عزیز توصیه می کنیم با ماندن در خانه به رفع این بلا کمک کنند، چرا که ماندن در خانه بهترین عامل از بین رفتن ویروس کروناست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه