اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

اولین جلسه غیرحضوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد/ آیین‌نامه داخلی مجلس نیاز به اصلاح دارد

اولین جلسه غیرحضوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد/ آیین‌نامه داخلی مجلس نیاز به اصلاح دارد
حجت‌الاسلام عبادی گفت: آیین نامه داخلی مجلس نیاز به اصلاح دارد که این اصلاح آیین نامه مجلس باید در اولویت باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در پی برگزار شدن اولین جلسه غیرحضوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به این‌که تعداد نمایندگانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند نسبتاً بالا بود و اگر جلسات علنی ادامه پیدا می‌کرد احتمال داشت تعداد مبتلایان به تعدادی برسد که بیماری، مجلس را تعطیل می‌کرد لذا جلسات صحن علنی مجلس تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی با بیان این‌که نمی‌شود مجلس به طور کامل تعطیل شود، افزود: مشکلات و درخواست‌های مردم نیز باید پیگیری می‌شد لذا تصمیم بر این شد که مجلس به صورت جلسات غیر حضوری ، از طریق نرم افزار و ویدئو کنفرانس تشکیل شود.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که امروز اولین جلسه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: این جلسه از طریق ویدئو کنفرانس و نرم افزاری که طراحی شده بود برگزار شد و نمایندگان در این جلسه شرکت کردند.
,
 
,
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از مصوبات جلسه غیر حضوری امروز مجلس این بود که مسئولین وزارت بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به صورت حضوری به کاستی‌ها و کمبودهای در جهت مبارزه با کورنا پرداخته شود و این کمبودها برطرف شود.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی با تاکید بر این‌که بعد از تشکیل جلسه به صورت غیر حضوری برخی نواقص مشاهده شد، گفت: با رفع نواقص می‌توان برگزاری این‌گونه جلسات مجلس شورای اسلامی را ادامه داد.  
,
 
,
وی افزود: همچنین در این جلسه در صورت علنی بودن جلسات امکان پوشش خبری نیز وجود دارد.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که بر اساس آیین‌نامه مجلس تمامی جلسات مجلس شورای اسلامی باید در خود صحن علنی مجلس شورای اسلامی در ساختمان مجلس برگزار شود، بیان کرد: در غیر این صورت باید دو سوم نمایندگان به برگزاری در مکان دیگر رای بدهند.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی گفت: با توجه به این‌که کشور در ۵۰ سال اخیر، دراین گونه شرایط قرار نگرفته بود، امروز متوجه شدیم آیین نامه داخلی مجلس نیاز به اصلاح دارد که این اصلاح آیین نامه مجلس باید در اولویت باشد.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت اظهار کرد: از مردم می‌خواهم که رعایت کنند، دید و بازدید نروند، مسافرت‌ها را کنسل کنند و به وقت دیگری موکول کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: امروز دیدار با افراد مسن نه تنها به آنها کمکی نمی‌کند بلکه اگر ناقل ویروس باشیم به آنها ضرر رسانده‌ایم.
,
 
,
حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این‌که عدم رعایت نکات بهداشتی از نظر شرعی نیز دچار اشکال است، بیان کرد: اگر با رعایت نکردن مسائل بهداشتی مطرح شده از سوی پزشکان و متخصصان، باعث انتقال ویروس به فرد دیگری شویم نسبت به آن فرد مسئول و جامعه مسئول هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه