اخبار داغ

همه جهادگر سلامت هستیم؛

حفظ سلامتی مردم اولویت اصلی دفاتر خدماتی روستایی/ جهادگران سلامت این بار در روستاها+عکس

حفظ سلامتی مردم اولویت اصلی دفاتر خدماتی روستایی/ جهادگران سلامت این بار در روستاها+عکس
دفاتر پیشخوان روستایی یکی از مراکز اصلی در روستاها هستند که اکثر خدمات دولتی ازجمله پست‌بانک، پست، خدمات تلفن ثابت و همراه و خدمات قبوض را ارائه می‌کنند اما در این روزها مسئولان این دفاتر، اقدامات مختلفی برای مقابله با ویروس کرونا انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ این روزها ویروس کرونا بر همه فعالیت‌های نه‌تنها کشور ما بلکه نقاط مختلف جهان سایه افکنده و مشکلات فراوانی برای جامعه بشری به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

قدرت شیوع این ویروس بسیار بالا بوده و توصیه اصلی به افراد مختلف برای جلوگیری از انتقال این بیماری ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ است.

,

علی‌رغم توصیه‌های فراوانی که برای ماندن در خانه و قرنطینه خودخواسته می‌شود اما انجام برخی کارهای ضروری افراد در اقشار مختلف جامعه در خیابان‌ها حاضر می‌شوند.

,

اقشار و اصناف مختلف با توجه به نیاز مردم برای مراجعه به آنان باید توجه ویژه‌ای به جلوگیری از شیوع این ویروس داشته باشند و کرونا جدی گرفته شود.

,

, ,

این روزها اصنافی همچون نانوایی‌ها، بانک‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه، میوه‌فروشان و بسیاری مشاغل دیگر که معمولاً با مراجعه مستمر مردم مواجه هستند تدابیر خاصی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس داشته‌اند.

,

دفاتر پیشخوان روستایی ict یکی از مراکز اصلی در روستاها هستند که اکثر خدمات دولتی ازجمله پست‌بانک، پست، خدمات تلفن ثابت و همراه و خدمات قبوض را ارائه می‌کنند و بسیاری از مردم روستا به این دفاتر مراجعه می‌کنند.

,

مدیران این دفاتر در راستای حفظ سلامتی مردم روستا تدابیر خاصی اندیشیده اند تا مردم با خیالی آسوده کارهای خود را انجام دهند.

,

احسان خلجی یکی از مسئولان این دفاتر است که در روستای ازناو مشغول به فعالیت بوده که خدمات متنوعی به مردم ارائه می‌دهد.

,

وی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اقدامات انجام داده‌شده در این دفتر بیان کرد : مقابله با بیماری کرونا بسیار جدی بوده و باید توجه ویژه‌ای به آن شود و روزانه مردم مراجعات فراوانی به این دفتر دارند که در همین راستا اقدامات مختلفی برای مقابله با این بیماری انجام می‌دهیم.

,

, ,

مسئول دفتر خدماتی ازناو با اشاره به مهم‌ترین خدمات دفتر خود بیان کرد: بیشترین مراجعات به دفتر بابت خدمات پست‌بانک و پرداخت قبوض است و برای حفظ سلامتی مردم و مراجعه کنندگان همه‌روزه ضدعفونی پیشخوان، صندلی‌ها و خودکارها انجام می‌شود.

,

خلجی حفظ سلامتی مردم را اولویت اصلی خود عنوان کرد و افزود: این دفتر دارای دستگاه عابر بانک است که روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

,

وی گفت: با توجه به اینکه اسکناس زیادی در دفاتر جابه‌جا می‌شود استفاده از دستکش و ماسک توصیه اصلی به همکاران است و مایع ضدعفونی آب‌ژاول تهیه‌شده و مواد بهداشتی نیز خریداری‌شده تا سلامت همکاران نیز حفظ شود.

,

مسئول دفتر خدماتی ازناو تأکید کرد: اگر همه ما مقابله با این بیماری را در دستور کار خود قرار دهیم هر چه سریع‌تر شاهد از بین رفتن این بیماری خواهیم بود.

,

احمد غفاری یکی دیگر از مسئولان دفاتر خدماتی است که در گوراب به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: اسکناس‌ها یکی آلوده‌ترین وسایل به ویروس کرونا هستند و بیشتر کار ما با اسکناس است.

,

, ,

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا سعی کردیم که راه های مقابله با این بیماری را جدی بگیریم و به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

,

مسئول دفتر خدماتی روستای گوراب عنوان کرد: با هماهنگی دهیاری توصیه‌های بهداشتی مختلف در معرض دید مردم قرار داده می‌شود و توصیه اصلی ما به مردم رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه است.

,

غفاری گفت: در دفتر محلول آب ژوال تهیه‌شده و همه‌روزه قسمت‌هایی از دفتر که مردم بیشترین برخورد را با آن دارند ضدعفونی و گندزدایی می‌کنیم.

,

وی تأکید کرد: همه ما امروز برای مقابله با این بیماری یک وظیفه مهم دارم و حفظ سلامتی مردم باید برای ما بسیار مهم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه