اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل خبر داد؛

ضدعفونی معابر روستای "دهکنه" توسط طلاب جهادی

ضدعفونی معابر روستای "دهکنه" توسط طلاب جهادی
حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل گفت: طلاب جهادی شهرستان اردل با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، معابر روستای دهکهنه را ضد عفونی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، اکیپ های مجهز به امکانات و مواد ضدعفونی کننده روحانیون، طلاب و بسیجیان شهرستان اردل و با همکاری مرکز بهداشت،معابر و فضاهای عمومی روستای ده کهنه این شهرستان را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل در حاشیه این اقدام جهادی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت؛ در این شرایط، مهم‌ترین کاری که از دست من برمی آید تا زنجیره این ویروس مخوف قطع شود، رعایت بهداشت و شست و شوی مداوم دست ها است.

, جهانبین نیوز,

بهرامی خاطرنشان کرد: این روزها، بیشتر دست ها را می شویم، و باید نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت  کنیم تا از این امتحان، گذر کنیم.

,

وی افزود: روحیه استوار و اراده پولادین و عزم مقاومت راز پیشرفت و پیروزی در همه صحنه‌ها است و در میدان حوادث و بلایا نیز باید با این روحیه و فرهنگ مترقی مقاومت و ایستادگی و تلاش کرد و دچار هراس و انفعال نشد و همه باید با وحدت و همبستگی بر این مشکل فائق آییم.

انتهای پیام/

,
,
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه