اخبار داغ

آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند
مرجع تقلید شیعیان در آستانه سال نو در پیامی از ملت ایران خواست تا نسبت به رعایت موارد درخواست شده از سوی مسئولان بهداشت و درمان از جمله ماندن درخانه و پرهیز از هرگونه سفرغیرضروری توجه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی خطاب به ملت ایران آمده است: در این ایام که، مردم ما در تلاش و تکاپوی تحویل سالی نو و تدارک دید و بازدیدها بودند، بلیه‌ای عالم‌گیر، آرامش همگان را سلب کرد. در این شرایط ویژه همه شما عزیزان را به توجه جدی به خطر این بیماری با حفظ خونسردی کامل جلب می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه این پیام آمده است: از تلاش ایثارگرانه و مجدانه جامعه پزشکی و پرستاری و دیگر تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و نیروهای جان‌برکف نظامی و انتظامی و همیاری‌های مردمی از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم. از همه ملت عزیز تقاضا دارم نسبت به رعایت تمام موارد درخواستی از سوی مسئولان بهداشت و درمان، از جمله ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه سفر غیر ضروری، دقت ویژه کنند.
,
 
,
از مسئولان محترم نیز می‌خواهم با تلاش‌های بی‌وقفه و اتخاذ روش‌های علمی، مردم کشور را (خاصه در استان‌های به‌شدت درگیر) یاری کنند. مردم عزیز ما با توبه به درگاه الهی و طلب عفو و توسلات و دعاهای خود در آستانه سال نو به خصوص در شب جمعه آخر سال، امیدوار به لطف خداوند و عنایات امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.
,
 
,
در پایان این پیام خاطرنشان شده است: در پایان، با دعا و تضرع به درگاه ذات اقدس احدیت و توسل به ارواح طیبه حضرات معصومین(ع)، دفع و رفع این بلیه را مسألت می‌نمایم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه