اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع تولید داخلی نشانه چیست؟/ نامگذاری‌هایی که تولید در آن محور قرار گرفت

تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع تولید داخلی نشانه چیست؟/ نامگذاری‌هایی که تولید در آن محور قرار گرفت
این چندمین بار است که رهبر انقلاب واژه تولید را در نامگذاری سالها مورد استفاده قرار داده اند و اگر نگاهی به نامگذاری سالهای گذشته در این خصوص بیندازیم، این تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب را به توان داخلی به وضوح مشاهده می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تولید ملی و اقتصاد مقاوتی از جمله کلید واژه‌هایی است که همواره درنامگذاری سالهای اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب مورد توجه و عنایت واقع شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سال گذشته که برای مردم ایران سال سخت همراه با آزمون های بسیاری بود، نیز رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید تاکید داشتند و سال 99 که سال سرنوشت ساز دیگری برای ملت ایران خصوصا در حوزه اقتصادی است، ایشان بر سرمایه ملی و تولید ملی اینبار در جهت جهش این مهم تاکید فرمودند.
,
 
,
اگر نگاهی به نامگذاری سالهای گذشته در این خصوص بیندازیم، این تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب را به توان داخلی به وضوح مشاهده می کنیم. 
,
 
,
, ,
 
,
این چندمین بار است که رهبر انقلاب واژه تولید را در نامگذاری سالها مورد استفاده قرار داده اند. ۱۳۹۱، سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد. 
,
 
,
سال 1392 نیز به نام حماسهٔ سیاسی و حماسهٔ اقتصادی نامگذاری شد. توجه به تولید ملی به عنوان «حماسه اقتصادی» و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ در ایران به عنوان «حماسه سیاسی»، دلیل نامگذاری این سال بود.
,
 
,
۱۳۹۶همچنین سال 1396 نیزبه عنوان یک سال که در آن تولید ملی مورد توجه قرار گرفت نامگذاری شد. اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال نام این سال بود.
,
 
,
حمایت از کالای ایرانی نام سال 1397 است که دقیقا بر حمایت از تولید داخلی توجه صورت گرفته است و به طور مکرر نشان دهنده توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب به تولید ملی و داخلی است.
,
 
,
رونق تولید نام سال گذشته بود که در این حوزه کارهای خوبی خصوصا در حوزه های دفاعی صورت گرفت. اگرچه این سال با مشقت ها و حوادث مختلفی همراه بود اما با همه این دشواری ها و تلاطم هایی که دریای اقتصادی را بی ثبات کرده بود اما تولید کنندگان به خوبی توانستند در این سال کار کنند و در این زمینه نتایج درخشانی حاصل شد؛ هر چند که در پایان سال ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را بهم ریخت و تا امروز کشورمان با آن دسته و پنجه نرم می کند اما تولید کنندگان با همه مشکلات توانستند کارهای خوبی انجام بدهند. با کارهایی که در حوزه تولید در سال گذشته انجام شد، مقدمات برای جهش تولید در سال آینده آماده و مهیا شد.
,
 
,
امسال نیز رهبری با عنوان «جهش تولید» نشان داده اند که به موضوع تولید بسیار تاکید دارند و در این راستا مسئولان و خصوصا دولتمردان به جهت اینکه قوه مجریه را در اختیار دارند، بایستی به موضوع تولید با نگرش و نگاه بیشتر  و عمیق تری توجه کنند. رهبر معظم انقلاب نشان دادند که در امر تولید اراده و توجه زیادی از سوی بالاترین مقام رسمی نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، تحقق این امر زمانی صورت می گیرد که همه مسئولان کشورمان این اراده و توجه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه