اخبار داغ

فرماندار قوچان خبر داد؛

تولید ‌و عرضه ۳۵هزار ماسک توسط ۸ کارگاه تولیدی در قوچان

تولید ‌و عرضه ۳۵هزار ماسک توسط ۸ کارگاه تولیدی در قوچان
فرماندار قوچان گفت: تاکنون ۳۵ هزار ماسک در ۸ کارگاه تولیدی توسط نیروهای مردمی و خیرین این شهرستان تولید و عرضه شده است؛ عمده این ماسک‌ها رایگان بوده و همه ضدعفونی شده و بهداشتی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هادی رجایی نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی خوب مردم و مسئولین در این شهرستان برای پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار کرد: از ابتدای اعلام این بیماری تاکنون ۱۶ جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قوچان برگزار شده که مصوبات و برنامه‌های خوبی را به اجرا گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ستادهای فرعی نیز در سطح روستاها و بخش خصوصی ایجاد شده و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار دارد، افزود: تب سنجی و غربالگری در ورودی‌های شهرستان از مسیر مشهد و خراسان شمالی در حال انجام بوده که تاکنون ۴۰ درصد خودروهای ورودی به قوچان، به مبدأ برگشت داده شدند.

,

فرماندار قوچان یادآور شد: تاکنون ۳۵ هزار ماسک در ۸ کارگاه تولیدی توسط نیروهای مردمی و خیرین در این شهرستان تولید و بعضا عرضه شده است که عمده این ماسک‌ها رایگان بوده و همه ضدعفونی و بهداشتی هستند.

,

رجایی‌نیا با تأکید بر اینکه باید برای مهار کرونا، رفت و آمدهای برون و درون شهری کاهش پیدا کند، تصریح کرد: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا اول فروردین، ۵ هزار و ۱۰۰ خودرو با ۱۵ هزار و ۳۰۰ سرنشین وارد این شهرستان شده‌اند که پس از تب سنجی و غربالگری، ۴۳ مورد ارجاع و هدایت به مراکز درمانی صورت گرفته است.

,

وی افزود: کسانی که مسائل بهداشتی برای آنها اهمیتی ندارد، در واقع به شیوع و انتقال بیشتر این ویروس کمک می‌کنند؛ اجتماعاتی دور میدان مرکزی شهر انجام می‌شود که باید از تجمع در این محل و ابتدای چهارراه‌ها جلوگیری شود.

,

فرماندار قوچان اظهار کرد: تاکنون ۳ مرحله ضدعفونی معابر شهری انجام شده و کانون‌های آلوده شناسایی شده هم به صورت مستمر گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه