اخبار داغ

در گفت‌وگویی عنوان شد؛

فعالان فضای مجازی میناب در خط مقدم شکست کرونا

فعالان فضای مجازی میناب در خط مقدم شکست کرونا
شبکه آب آشامیدنی روستای حکمی میناب به دلیل فرسودگی هر ماه و حتی در هفته یک بار دچار آسیب و ترکیدگی شده و همین امر در هدر رفت آب تاثیر بسزایی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی زاهدی، مسئول مرکز فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: استمرار این حرکت جهادی تا ریشه کنی ویروس کرونا در میناب ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

زاهدی افزود: در این طرح بیش از 120نفر اعم از خبرنگار و فعال فضای مجازی، وبلاگ نویس و عکاس در سایر بخش ها و روستاهای این شهرستان مشارکت دارند.

,

وی اذعان داشت: فعالان فضای مجازی نه تنها کار ضدعفونی منازل بلکه کار مستندسازی، عکس، فیلم، تدوین، میکس و انتشار اخبار فعالیت های بسیجیان در سراسر شهرستان در خبرگزاری ها و شبکه های مجازی برعهده دارند.

,

مسئول مرکز فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه میناب خاطر نشان کرد: اطلاعیه، فیلم،صوت و عکس نوشته های بسیاری برای ترغیب مردم جهت ماندن در خانه توسط تیم تولید و محتوای بسیج تهیه و در شبکه های مجازی ارسال شده لذا از شهروندان خواهشمندیم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

,

زاهدی از شهروندان خواست تا آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان را اخبار سراسری و شبکه خلیج فارس دنبال کنند و به برخی شایعات و مطالب کذب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه