اخبار داغ

فرماندار بردسکن خبر داد؛

راه‌اندازی 3 پایگاه پایش سلامت در ورودی‌های بردسکن / مردم با در خانه ماندن به قطع زنجیره ابتلا کرونا ویروس کمک کنند

راه‌اندازی 3 پایگاه پایش سلامت در ورودی‌های بردسکن / مردم با در خانه ماندن به قطع زنجیره ابتلا کرونا ویروس کمک کنند
فرماندار بردسکن با بیان اینکه مردم با در خانه ماندن به قطع زنجیره ابتلا کرونا ویروس کمک کنند، گفت: سه پایگاه پایش سلامت و تب‌سنجی برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از ۲۷ اسفند ۹۸ در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شاکری، فرماندار بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: سه پایگاه پایش سلامت و تب‌سنجی برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از ۲۷ اسفند ۹۸ در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها در ورودی بردسکن از سمت خلیل‌آباد و بعد از میدان امام رضا (ع)، پلیس‌راه و سمت درونه مستقر هستند و تب‌سنجی سرنشینان خودروهایی که قصد عزیمت به بردسکن و در نهایت به مشهد و یا مرکز کشور را از طریق سبزوار دارند، انجام می‌دهند.

, .,

فرماندار بردسکن با بیان اینکه این پایگاه‌ها با همکاری جمعیت هلال‌احمر، شبکه بهداشت برای تب سنجی سرنشینان خودروهای ورودی به بردسکن از سمت ورودی‌های منتهی به بردسکن برپا شده است، تصریح کرد: طبق اعلام مسئولان شبکه بهداشت و درمان بردسکن، موارد مثبتی از بیماری کرونا در سطح شهرستان وجود دارد.

, .,

وی ضمن تبریک سال جدید به همه همشهریان از آنان خواست، با در خانه ماندن به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا، زحمت کشان عرصه بهداشت را یاری کنند، اذعان کرد: از کادر درمانی در شهرستان و همه دستگاه‌های خدماتی همراه و پویش‌های مردمی در بحث ضدعفونی معابر شهری و روستایی و خیرین تقدیر و تشکر دارم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه