اخبار داغ

فروزنده در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

تمامی بانک‌ها باید در خدمت تولید باشند/ سیستم مالیاتی اصلاح شود

تمامی بانک‌ها باید در خدمت تولید باشند/ سیستم مالیاتی اصلاح شود
استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: متأُسفانه بانک‌ها به جای اینکه در خدمت تولید باشند، تولید را فلج کرده‌اند، اما در سال جاری از بانک‌ها انتظار می‌رود که در خدمت تولید باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف‌الله فروزنده، استاد دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: تولید، محور اصلی و ابزار مهم در قدرت ملی محسوب می‌شود؛ چون اگر تولید رونق بگیرد، هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ فرهنگی و اجتماعی قوی خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی با بیان اینکه کشوری که قوی باشد رشد خواهد کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در موقعیت زمانی وجغرافیایی حساسی قرار گرفته است؛ لذا باید از ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای خود برای تقویت تولید ملی استفاده کند.
,
 
,
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یادآور شد: مهمترین مشکل جامعه امروز ایران، مشکل اشتغال و درآمد است که از طریق تقویت تولید‌‌‌ ملی می‌توان این مشکلات را حل و فصل کرد.
,
 
,
فروزنده با بیان اینکه شعار سال ۹۸ با عنوان رونق تولید‌‌‌ آنطور که باید محقق می‌شد، محقق نشده است، گفت: متأسفانه در سال ۹۸، رونق تولید‌ به یک گفتمان غالب تبدیل نشد و برنامه‌های خاص و مدونی در این خصوص تدوین نشد؛ لذا رهبر انقلاب سال ۹۹ را به سال جهش تولید نام‌گذاری کردند تا این موضوع به یک گفتمان غالب تبدیل شود.
,
 
,
وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها موظفند تا جهش تولید را جدی بگیرند و نگاه شعاری به آن نداشته باشند و در این زمینه دولت و شورای عالی اقتصادی باید برنامه‌های مدون و عملی ارائه دهند.
,
 
,
استاد دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه در سال جهش تولید‌ باید همه واحدهای اقتصاد فعال باشند، یادآور شد: همچنین در سال جاری باید بازار داخلی مملو از کالاهای تولید داخل باشد و نیز باید ظرفیت صادرات این کالاها فراهم شود.
,
 
,
فروزنده با اشاره به اینکه تمامی بانک‌ها باید در خدمت تولید باشند، گفت: متأُسفانه بانک‌ها به جای اینکه در خدمت تولید باشند، تولید را فلج کردند و حتی در خصوص بهبود وضعیت تولید ملی باید، سیستم مالیاتی هم اصلاح شود.
,
 
,
به گفته او؛ اگر جهش تولید‌ اتفاق بیفتد، جوانان و افراد باانگیزه دست به نوآوری و خلاقیت در بخش تولیدی خواهند زد، اما اگر این اتفاق نیفتد، رکود بخش تولید‌ بیش از گذشته خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه