اخبار داغ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود خبر داد؛

اجرای عملیات ضدعفونی معابر و مکان‌های پرتردد "مود" توسط بسیجیان

اجرای عملیات ضدعفونی معابر و مکان‌های پرتردد "مود" توسط بسیجیان
نینوایی گفت: ضد عفونی معابر و مکان های پر تردد و پرخطر توسط بسیجیان پایگاه مقاومت شهید شریفی پناه با همکاری شهرداری و ایستگاه سلامت توسط پایگاه مقاومت حضرت ولیعصر(عج) با همکاری شبکه بهداشت و درمان مود انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نینوایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب، برای تلاش همه افراد در راستای مقابله و ریشه کن کردن ویروس کرونا از کشور، ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مود نیز تمامی امکانات خود برای مقابله با این بیماری را به میدان آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, ،,

وی عنوان کرد: از نخستین روزهای شیوع این ویروس منحوس کرونا و  ابلاغ فرمان مقام معظم  رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر با همکاری دیگر نهادی های مربوطه از جمله بخشداری ،شهرداری و شورای شهرو شبکه بهداشت  و درمان و سایر ادارات در جهت پیشگیری و مبارزه با این ویروس منحوس کرونا وارد میدان شده است.

,

نینوای با بیان اینکه در حوزه و پشتیبانی، اداری و سازماندهی، فرهنگی و اطلاع رسانی، امنیتی، نیروی انسانی اقدامات صورت می گیرد، عنوان کرد:از همان ابتدا با همکاری خوب  بخشداری  و دهیاری ها کار ضد عفونی روستا های بزرگ و هدف گردشگری توسط پایگاه های بسیج انجام می شود.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود با اشاره به کار ضد عفونی در داخل شهر مود افزود: تجهیزات مورد استفاده در این عملیات از تجهیزات ناحیه مقاومت بسیج و بخشداری شهرداری، شورای شهر،شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

,

وی ادامه داد راه انداری ایستگاه سلامت  برای پایش و سلامت افراد و ایستگاه ضد عفونی در ورودی شهر راه اندازی شد  و تاکنون بیش از 10 هزار لیترمواد ضد عفونی برای این فعالیت مصرف و یا در اختیار خانواده ها قرار گرفته است.

,

نینوایی گفت: در این مرحله  ضد عفونی داخل شهر تمامی کوچه‌های ،معابراصلی ، مساجد،مغازه ها ، نانوایی ها و ....عملیات ضد عفونی قرار گرفت.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود خاطر نشان کرد:در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نیز از با تهیه پوستر،کلیپ،فضای مجازی و ظرفیت مساجد و توان نیروی های بسیجی در روستا ها برای جلوگیری از شیوع این بیماری انجام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه خانواده های بودند که بخاطر ویروس کرونا دچار مشکلات شده اند عنوان کرد: تا کنون حدود 8 میلیون تومان بسته مواد غذایی بین خانواده های نیازمند توسط حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود با همکاری  دیگر نهاد های حمایتی  توزیع شده است.

,

نینوایی از آمادگی کارگاه تولید ماسک درشهر مود خبر داد و افزود:این کارگاه توسط  حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود هم آماده فعالیت شده  و اگر نیاز شد می تواند در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه