اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خبر داد؛

تهیه و توزیع 180 بسته معیشتی بین خانواده‌‌های آسیب‌دیده از شیوع کرونا

تهیه و توزیع 180 بسته معیشتی بین خانواده‌‌های آسیب‌دیده از شیوع کرونا
فرحبخش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن تعدادی از خانواده ها گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد 180 بسته کمک معیشتی به ارزش 900 میلیون ریال توسط سپاه شهرستان طبس تهیه و توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی فرحبخش در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان طبس با راه اندازی قرارگاه جهادی شفا به صورت خود جوش به میدان آمده اند برای نابودی ویروس کرونا در سطح شهرستان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی تاکید شده از جانب کادر درمانی و وزارت بهداشت و درمان  افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس  برای مقابله با این بیماری از روز اول تاکنون در حال خدمت رسانی، ضد عفونی، گندزدای سطح شهرستان و دوخت ماسک است.  

,

به گفته  «سرهنگ فرحبخش» ناحیه بسیج سپاه شهرستان طبس با تمامی امکانات و تجهیزات خود جهت مقابله با این ویروس وارد میدان شده و آمادگی همکاری با تمامی دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان را دارد.

,

وی با اشاره به ضد عفونی توسط جهادگران در شهرستان طبس گفت:روزانه با 20 هزار لیتر توسط  60 گروه جهادی اماکن عمومی شامل مساجد،پارک ها،معابر،ادارات و نهاد ها ضدعفونی می شود.

,

وی با اشاره به راه اندازی و دوخت ماسک در شهرستان طبس افزود: از روزهای ابتدایی یک کارگاه تولید ماسک توسط بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی به بهره برداری رسید و تاکنون 8 هزار ماسک با اولویت نیروی های خدماتی اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیجیان فعال در ایستگاه های سلامت و ضد عفونی،کادر بهداشت و درمان،نیروی های شهرداری و عموم مردم توزیع شده است

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس یاد آور شد: در طرح دوخت همکاری خوبی توسط خیرین انجام شده که جای تشکر دارد و هم اکنون روزانه 1500 ماسک تولید می شود.

,

وی در ادامه از راه اندازی 6 ایستگاه مراقبتی و سلامت در سطح شهرستان طبس خبر داد و افزود:در این ایستگاه روزانه 60 نفر در مبادی ورودی شهرستان کار ضد عفونی، راهنمایی مسافرین عبوری، امر به معروف و نهی از منکر و اطلاع رسانی فعالیت می کنند.

,

فرحبخش با بیان اینکه در ایام عید نوروز هزار 200 نفر از بسیجیان ساماندهی شده و فعالیت خوبی شکست کرونا داشتند، تاکید کرد: تا ریشه کنی کرونا و از بین بردن این ویروس منحوس بسیج تمام توان خود را به کار می‌برد و با رعایت نکات بهداشتی از جانب مردم این ویروس هرچه سریع‌تر به پایان خود خواهد رسید.

,

وی از توزیع 8 هزار بسته بهداشتی،شوینده و ضد عفونی و دستکش در بین خانواده های روستایی و دهستان ها خبر داد و افزود:در این ایام 180 بسته معیشتی به ارزش 900 میلیون ریال توسط سپاه شهرستان طبس بین خانواده ها که دچار مشکلاتی بودند توزیع شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با اشاره به موضوعات فرهنگی و اطلاع رسانی عنوان کرد:در این ایام یک مسابقه کتابخوانی برگزار می شود و پایان فروردین ماه به برگزیدگان جوائزی اهدا خواهد شد.

,

فرحبحش یادآور شد:در حوزه فضای مجازی و استفاده از توان مساجد، پایگاه های مقاومت برای اطلاع رسانی صحیح برای پیشگیری و شکست ویروس منحوس کرونا استفاده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه