اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد؛

آماده باش 93 تیم امدادی علمیاتی در خراسان‌جنوبی/ اخطارهای مدیریت بحران جدی گرفته شود

آماده باش 93 تیم امدادی علمیاتی در خراسان‌جنوبی/ اخطارهای مدیریت بحران جدی گرفته شود
میرجلیلی گفت: 93 تیم امدادی و عملیاتی تا صبح روز چهارشنبه در خراسان‌جنوبی آماده باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدابوالحسن میر جلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی در گفت‌و گو با خاورستان، اظهار کرد: بارندگی‌های 24 ساعت گذشته در خراسان‌جنوبی خسارتی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
وی افزود: روز گذشته در خراسان‌جنوبی بارندگی‌های بسیار خوبی داشتیم که در برخی از نقاط بارندگی به 20 میلی‌متر رسید.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز نیز طی چند ساعت بارندگی شاهد بارندگی‌هایی تا 40 میلی‌متر در شهرستان‌های طبس و بشرویه بودیم که خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد خسارتی در پی نداشت.
,
 
,
میرجلیلی از آماده باش 93 تیم امدادی و عملیاتی در استان خبر داد و عنوان کرد: این تعداد تیم تا صبح روز چهارشنبه در خراسان‌جنوبی آماده باش هستند.
,
 
,
وی اظهار کرد: با توجه به این‌که بارندگی‌های فصل بهار به صورت رگباری است و در بازه زمانی کوتاه شاهد بارندگی زیاد هستیم که گاهی همراه با رواناب و آبگرفتگی معابر است لذا از مردم درخواست می‌شود طی فروردین و اردیبهشت ماه امسال حتما اخطاریه‌هایی که مدیریت بحران و هواشناسی صادر می‌کنند را جدی بگیرند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: از مردم درخواست می‌شود در حاشیه رودخانه‌ها حضور نداشته باشند و مسافرت‌ها را تا 15 فروردین لغو کنند.
,
 
,
میرجلیلی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی امشب از فردا شاهد کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود که از کشاورزان، روستائیان، عشایر، گلخانه‌داران و مرغداران درخواست می‌شود نسبت به ایمن سازی فضای کشاورزی، دامی و باغی خود اقدام کنند تا خسارات کاهش پیدا کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: روز گذشته در شهر گزیک شهرستان درمیان در پی بارندگی شاهد وقوع رواناب بودیم که خوشبختانه هیچ خسارتی در پی نداشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه