اخبار داغ

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

470 نیروی تخصصی فوریت‌های پزشکی در طرح نوروزی همکاری می‌کنند

470 نیروی تخصصی فوریت‌های پزشکی در طرح نوروزی همکاری می‌کنند
عباسی گفت: 470 نیروی تخصصی فوریت‌های پزشکی طی طرح نوروزی دراستان به صورت متناوب همکاری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عباسی معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: طرح نوروزی نیروهای اورژانس خراسان جنوبی از 24 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا 16 فروردین ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,
 
,
وی افزود: 78 پایگاه امدادی زمینی، یک پایگاه امداد هوایی (بیرجند) و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در بیرجند و فردوس آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها هستند.
,
 
,
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: 470 نیروی تخصصی فوریت‌های پزشکی طی طرح نوروزی دراستان به صورت متناوب همکاری دارند.
,
 
,
عباسی عنوان کرد: خوشبختانه به دلیل تردد کم در سطح جاده‌های استان طی چند روز گذشته شاهد اتفاق خاصی در خراسان‌جنوبی نبودیم.
,
 
,
افزایش تماس‌های اورژانس 115/ کاهش ماموریت
, افزایش تماس‌های اورژانس 115/ کاهش ماموریت, افزایش تماس‌های اورژانس 115/ کاهش ماموریت,
 
,
وی با بیان این‌که طی هفته های گذشته میزان تماس ها با اورژانس 115 بسیار افزایش داشته، اظهار کرد: بیشتر تماس‌ها برای مشاوره گرفتن در مورد ویروس کرونا بوده و کمتر منجر به ماموریت و اعزام بیمار شده است.
,
 
,
معرفی شماره تماس‌ها جهت مشاوره در مورد ویروس کرونا 
, معرفی شماره تماس‌ها جهت مشاوره در مورد ویروس کرونا , معرفی شماره تماس‌ها جهت مشاوره در مورد ویروس کرونا ,
 
,
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از هم استانی‌ها درخواست داریم برای مشاوره گرفتن در مورد ویروس کرونا اورژانس 115 را اِشغال نکنند و با شماره تماس 4030، 190 و 1666 تماس گرفته و مشاوره دریافت کنند.
,
 
,
عباسی با اشاره به همکاری مردم برای در خانه ماندن، بیان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌کنم همان‌گونه که تاکنون همکاری داشتند بعد از این نیز همکاری کنند و با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.
,
 
,
وی افزود: از مردم درخواست می‌کنم طی هفته‌های آینده از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند، در اجتماعات شرکت نکنند و به روستاها نروند تا همگی با کمک هم کرونا را شکست دهیم.
,
 
,
از تردد در روستاها خودداری شود
, از تردد در روستاها خودداری شود, از تردد در روستاها خودداری شود,
 
,
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: اگر هم استانی‌ها بنابرضرورت قصد رفتن به روستاها را دارندحتما از تردد در محیط روستا و دید و بازدید خودداری کنند.
,
 
,
عباسی تصریح کرد: عده‌ای با تفکر این‌که شیوع ویروس کرونا در روستاها وجود ندارد اقدام به رفت و آمد و دید و بازدید عید مانند سال‌های گذشته دارند اما باید بدانند که با حضور آنها از شهر در روستا و رفت و آمدها احتمال شیوع ویروس کرونا در سطح روستا بسیار زیاد است.
,
 
,
وی تاکید کرد: مردم امسال دید و بازدید عید را تعطیل کنند و عید امسال باید با عید سال‌های دیگر متفاوت و به طور محرز مشخص باشد. این‌که تعدادی رعایت کنند و حتی به دیدن پدر و مادرشان نروند اما در مقابل تعدادی رعایت نکنند و به مهمانی و عید دیدنی بروند باعث خواهد شد تمام مردم ضرر کنند و شیوع کرونا بیشتر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه