اخبار داغ

فرمانده سپاه گالیکش:

بسیجیان گالیکش روزانه نزدیک به ۲ هزار ماسک تولید می کنند

بسیجیان گالیکش روزانه نزدیک به ۲ هزار ماسک تولید می کنند
احمد کوهستانی گفت: بسیجیان گالیکش روزانه قریب به 2 هزار ماسک تولید می‌کنند و قرارگاه پدافند زیستی برای مقابله با ویروس کرونا در سپاه این شهرستان تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، فرمانده سپاه شهرستان گالیکش در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: توسط سپاه گالیکش 10 توپ پارچه تترون باارزش 10 میلیون تومان و 5 توپ پارچه به ارزش 5 میلیون تومان توسط خیرین شهرستانی تهیه و بین خیاطان جهت تولید ماسک تقسیم‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

کوهستانی افزود: ماسک‌ها با 35 دستگاه چرخ‌خیاطی، در قالب 6 کارگاه با تولید روزانه 1650 ماسک در حال انجام است.

,

وی گفت: در صورت فراهم بودن مواد اولیه، تولید ماسک به روزانه 3 هزار عدد قابل‌افزایش است.

,

فرمانده سپاه گالیکش یادآور شد: تاکنون قریب به 4 هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید و به‌صورت رایگان بین شهروندان گالیکش توزیع‌شده است.

,

فرمانده سپاه گالیکش با اعلام اینکه تاکنون 125 بسته غذایی در بین نیازمندان گالیکش توزیع شده است؛ افزود: این بسته های غذایی شامل 10کیلو برنج، گوشت قرمز منجمد، مرغ، روغن، تن ماهی و قند بود.

,

وی اضافه کرد: ارزش تقریبی کل بسته‌های توزیع‌شده 50 میلیون تومان بود و از طریق سازمان بسیج مستضعفین و سپاه نینوا استان گلستان تأمین‌شد.

,

فرمانده سپاه گالیکش همچنین از توزیع 40 بسته مواد شوینده در این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: این بسته‌ها توسط سپاه و خیرین گالیکش به ارزش تقریبی 4 میلیون تومان تهیه و بین افراد نیازمند شهرستان توزیع‌شده است.

,

کوهستانی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات: پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله در خصوص ویروس منحوس کرونا توسط سپاه شهرستان گالیکش با همکاری سایر ادارات و نهاده‌ها بخصوص فرمانداری این شهرستان، گفت: ایجاد قرارگاه پدافند زیستی در سطح سپاه شهرستان، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان‌دهی بسیجیان و گروه‌های جهادی در ضدعفونی و گندزدایی سطح شهرستان و روستاها با همکاری شهرداران، دهیاران، معتمدین و خیرین و امام جماعت و شورای اسلامی، کمک به طرح غربالگری و همچنین شناسایی افرادی که زمینه این بیماری را دارندو همچنین ضدعفونی محل کار و آسایشگاه سربازان به‌صورت روزانه ازجمله اقدامات این قرارگاه در سپاه شهرستان گالیکش بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه