اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد؛

فعالیت ۱۵۰ دانشجو مشهدی در قرارگاه حاج قاسم سلیمانی / روزانه ۱۲۰۰ ماسک و ۲ هزار شیلد بیمارستانی تولید می‌شود

فعالیت ۱۵۰ دانشجو مشهدی در قرارگاه حاج قاسم سلیمانی / روزانه ۱۲۰۰ ماسک و ۲ هزار شیلد بیمارستانی تولید می‌شود
امیر عامری از تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا در مشهد خبر داد و گفت: ۱۵۰ دانشجو در این قرارگاه فعالیت دارند که بالغ‌بر ۱۲۰۰ ماسک، دو هزار شیلد بیمارستانی و همچنین محلول ضدعفونی به‌صورت روزانه تولید می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امیر عامری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اعلام این خبر اظهار داشت: قرارگاه پیشگیری و کنترل کرونا در دانشکده علوم پایه با حضور گروه‌های جهادی و با همکاری ستاد کرونا دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه این قرارگاه کار تهیه، تولید و توزیع اقلام بهداشتی و همچنین ضدعفونی معابر شهری را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: بالغ‌بر ۱۲۰۰ ماسک، ۲ هزار شیلد بیمارستانی و همچنین مواد ضدعفونی‌کننده در این قرارگاه به‌صورت روزانه تولید می‌شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تأکید بر اینکه ۱۵۰ دانشجو به‌صورت روزانه در این قرارگاه فعالیت جهادی دارند، تصریح کرد: به‌زودی با کمک خیرین و سپاه بعد از تهیه مواد اولین کار تولید دستکش و ملزومات بهداشتی برای مقابله با کرونا در این قرارگاه شروع خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه کار ضدعفونی معابر شهری توسط گروه‌های جهادی برادران در شب‌های مختلف انجام می‌شود، اذعان کرد: شیلد های تولیدشده در بیمارستان‌های سطح شهر و ماسک‌ها و مواد ضدعفونی‌کننده در حاشیه شهر توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه