اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه قوچان خبر داد؛

توزیع ۱۴۰ بسته معیشتی توسط جهادگران بسیجی در قوچان

توزیع ۱۴۰ بسته معیشتی توسط جهادگران بسیجی در قوچان
علی زرقانی گفت: ۱۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از محل قرارگاه محرومیت زدایی سپاه توسط جهادگران بسیجی سپاه ناحیه قوچان در این شهرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در این شهرستان تشکیل قرارگاه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا با مسئولیت دهیار و عضویت فرمانده پایگاه روستا است تا اقداماتی نظیر کنترل تردد به روستا، بیماریابی و کنترل و ضدعفونی انجام بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم تهیه ۱۴۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت قرمز و مرغ، تن ماهی و... برای کسانی که در شرایط فعلی کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند، بوده است که ارزش ریالی مجموع این بسته‌ها ۶۰۰ میلیون ریال هست و از محل قرارگاه محرومیت زدایی سپاه توسط جهادگران بسیجی سپاه ناحیه قوچان توزیع شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به تهیه و تولید ماسک توسط جهادگران بسیجی، گفت: درراستای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا هم اعضای تیم‌های مراقبتی، نظارتی و بازرسی از میان داوطلبان بسیجی انتخاب تا برای تیم‌های مراقبت و سالم‌سازی محیط شهری بکارگیری شوند.

,

زرقانی تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده از ظرفیت پرستاران و متخصصان داوطلب بسیجی نیز برای بکارگیری در حوزه‌های بهداشتی و درمانی صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه