اخبار داغ

لزوم توجه ویژه به هشدارها؛

تعداد فوتی‌ها کرونا در سبزوار به هفت نفر رسید

تعداد فوتی‌ها کرونا در سبزوار به هفت نفر رسید
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از افرایش فوتی های مبتلا به ویروس کرونا به هفت نفر در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ فاطمه نوده ظهر امروز با اعلام تعداد فوتی های مبتلا به ویروس کرونا در سبزوار به هفت نفر اظهارداشت: متاسفانه از دو روز گذشته تا کنون 4 نفر به تعداد فوتی ها افزوده شده است که این امر لزوم توجه بیشتر همشهریان را به هشدارهای بهداشتی نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان به این ویروس در سبزوار و در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به 75 نفر اعلام کرد: در حال حاضر 54 نفر از این مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

,

نوده همچنین ادامه داد: 72 بیمار دیگر با نشانه های کرونا در سبزوار بستری هستند که مشکوک به کرونا می باشند.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار مناسب سیستم بهداشت و رمان کشور راه اندازی سامانه غربالگری در خصوص بیماری کرونا است ادامه داد: تا کنون بیش از صدو هفتاد و شش هزار 500 نفر در این خصوص مورد غربالگری قرار گرفته اند.

,

گفتنی است پس از شیوع بیماری کرونا در سبزوار حضور جوانان بسیجی در سبزوار سبب ایجاد قرارگاه مردمی شکست کرونا شد که بر اساس نقشه های تعیین شده از سطح شهر اقدام به ضد عفونی معابر شهر به صورت شبانه می کنند.

,

از دیگر اقدامات این قرارگاه ایجاد گروههای مردمی برای تهیه اقلام مورد نیاز نظیر ماسک و لباس مخصوص در بیمارستان ها است و تا کنون بیش از 36 هزار ماسک در بین شهروندان توزیع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه