اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد؛

نجات 134 نفر گرفتار در سیلاب توسط نیروهای امدادی/ 21 خانه مسکونی دچار آبگرفتگی شد

نجات 134 نفر گرفتار در سیلاب توسط نیروهای امدادی/ 21 خانه مسکونی دچار آبگرفتگی شد
میرجلیلی گفت: تاکنون تیم‌های امدادی 134 نفر از افراد گرفتار در سیلاب را نجات دادند که از این تعداد 12 نفر گرفتار در سیلاب از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: پیرو اخطاریه و هشدارهای هواشناسی طی 24 ساعت گذشته شاهد بارندگی‌های گسترده‌ای در خراسان‌جنوبی بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: 93 تیم امدادی تا صبح روز چهارشنبه در استان در حالت آماده باش هستند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با بیان این‌که تاکنون تیم‌های امدادی 134 نفر از افراد گرفتار در سیلاب را نجات دادند، اظهار کرد: از این تعداد 12 نفر گرفتار در سیلاب از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
,
 
,
میرجلیلی عنوان کرد: خوشبختانه سیلاب به وجود آمده در استان خسارت جانی در پی نداشته است.
,
 
,
وی از آبگرفتگی 21 واحد مسکونی در استان خبر داد و گفت: با همکاری نیروهای امدادی و هلال احمر به این خانواده‌ها امدادرسانی شد.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: برق 11 روستای استان در پی بارندگی دچار قطعی کوتاه مدت شد که توسط نیروهای شرکت برق مشکل برطرف و برق متصل شد.
,
 
,
میرجلیلی عنوان کرد: علاوه بر بارش شدید باران و وقوع رواناب در شهرستان‌های درمیان و زیرکوه شاهد بارش تگرگ بودیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بارندگی‌های فصل بهار در استان ماهیت رگباری دارد از هم استانی‌ها درخواست می‌شود اخطاریه‌ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران را جدی بگیرند و در حریم و بستر رودخانه‌ها نباشند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود تا نیمه فروردین ماه از مسافرت خودداری کنند.
,
 
,
میرجلیلی با اشاره به کاهش محسوس دما طی روزهای آینده، تاکید کرد: کشاورزان، دامداران، روستائیان و عشایر نسبت به ایمن سازی فضاهای مورد استفاده اقدام کنند که شاهد کاهش خسارات باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه