اخبار داغ

تب سنجی بیش از ۲۲ هزار نفر در مبادی ورودی دیر

تب سنجی بیش از ۲۲ هزار نفر در مبادی ورودی دیر
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر از تب سنجی بیش از ۲۲ هزار نفر در مبادی ورودی های شهرستان دیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نظامیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: با استقرار تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دیر در مبادی ورودی این شهرستان با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، از جمعه هفته گذشته تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر تب سنجی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: در این مدت، پایش تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی درباره بیماری کرونا برای سرنشینان حدود ۹ هزار خودرو انجام شده است.

,

نظامیان افزود: تیم جمعیت هلال احمر شهرستان دیر،  با همراهی مرکز بهداشت و نیروی انتظامی ، سپاه و نیروهای مردمی شهرستان برای تب سنجی و اطلاع رسانی درباره پیشگیری از انتشار ویروس کرونا درورودی غربی وشرقی شهرستان دیر، ورودی بخش آ بدان و ورودی بخش بردخون مستقر می باشند.

,

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر تصریح کرد: با شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، فاصله گرفتن از افراد بیمار و مشکوک و استراحت در صورت بیمار شدن، می‌توان از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کرد.

,

نظامیان افزود: نوشیدن آب بهداشتی، پرهیز از خوردن غذای خام، شستن مکرر دستها، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی و جلوگیری از آلوده شدن آب و مواد غذایی توسط مبتلایان، توصیه می شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ازمردم خواهشمندیم باتوجه به شرایط پیش آ مده برای ممانعت ازگسترش سریع این ویروس وعبور از این شرایط،برای حفظ سلامتی خود وسایر همشهریان مسافرت خود را به تأخیر انداخته و در خانه ها بمانند و حتما نکات بهداشتی رارعایت کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه