اخبار داغ

شهرکرد در صدر شهرستان های درگیر با کرونا

شهرکرد در صدر شهرستان های درگیر با کرونا
شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری با دارا بودن ۳۵ بیمار مثبت قطعی هم اکنون در صدر شهرستان های درگیر این استان با کرونا قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به ابتلای قطعی ۷۴ نفر از هم استانیان به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری در استان گفت: شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری با دارا بودن ۳۵ بیمار مثبت قطعی هم اکنون در صدر شهرستان های درگیر این استان با کرونا قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


سید راشد جزایری افزود: پس از شهرستان شهرکرد، شهرستان لردگان با دارا بودن ۱۵ مبتلای قطعی دومین شهرستان دارای بیشترین آمار مبتلایان به کروناویروس می باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان بروجن با ۱۳ و شهرستان های فارسان، کیار و بن هر کدام با ۳ مبتلا و شهرستان اردل و سامان هر یک با یک بیمار به ترتیب در ردیف دیگر استان های درگیر با کرونا قرار دارند.

از ابتدای شیوع بیماری در کشور تا کنون ۳۸۳ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان و مراقبت قرار گرفتند و هم اکنون ۶۲ بیمار مشکوک، مبتلای قطعی به کرونا و مبتلا به علایم حاد تنفسی در بیمارستان های استان تحت مراقبت و درمان هستند.

متاسفانه تعداد جانباختگان مبتلا به کرونا در استان با شهادت اولین شهید مدافع سلامت که یکی از نیرو های خدوم پذیرش و خدماتی پایگاه خدمات جامع سلامت شهری موس ابن جعفر(ع) بروجن به ۱۰ نفر رسید.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه