اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری تا پایان 15 فروردین ممنوع است

فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری تا پایان 15 فروردین ممنوع است
فرماندار گفت: فعالیت واحدهای صنفی به جز واحدهای صنفی مرتبط با موادغذایی، تا 15 فروردین ماه در شهرستان گالیکش تعطیل می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر میرزایی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گالیکش اظهار کرد: پیرو مصوبه استانی ستاد پیشگیری از کرونا فعالیت همه واحدهای صنفی به جز صنوف مرتبط با موادغذایی تا پایان 15 فروردین ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی تصریح کرد: بنا بر مصوبه کمیته امنیتی استان مقرر شد همه اصناف به استثنای صنوف تامین کننده مایحتاج و ارزاق عمومی مردم تا پانزدهم فروردین تعطیل باشند.

,

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه در حال حاضر مایحتاج عمومی مردم در شهرستان موجود است و ارزاق عمومی به وفور یافت می‌شود؛ اضافه کرد: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام گرفته است.

,

میرزایی افزود: عموم مغازه‌هایی که به فعالیت خود ادامه می‌دهند مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های تامین ارزاق عمومی ، خدماتی که با ارزاق عمومی مردم مرتبط هستند؛ فعال خواهند بود.

,

گفتنی است، در مصوبه سازمان صمت تأکید شده است که واحدهای صنفی متخلف در قبال به مخاطره انداختن سلامتی مردم باید در مراجع ذیصلاح پاسخگو باشند.

,

شایان ذکر است، صنوف تامین کننده مایحتاج عمومی از قبیل نانوایان، خواربارفروشان، قصابان، مرغ فروشان، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشان و لوازم بهداشتی فروشان ملزم به رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه