اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

اهدای ۲۰۰ هزار ماسک از گوانگجوی چین به آذربایجان‌غربی/ فرمانداران موظف به همکاری در رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه هستند

اهدای ۲۰۰ هزار ماسک از گوانگجوی چین به آذربایجان‌غربی/ فرمانداران موظف به همکاری در رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه هستند
استاندار آذربایجان‌غربی، از اهدای ۲۰۰ هزار ماسک از سوی گوانگجوی چین به این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، محمدمهدی شهریاری شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: سرکنسول ایران در گوانگجوی چین ۲۰۰ هزار ماسک به استان اهدا کرد که این محموله روز گذشته به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
وی، ضمن قدردانی از تلاش مردم و سازمان‌های مردم در همراهی با کادر درمانی و مسئولین، افزود: این ایثار و همدلی شکل گرفته جای قدردانی دارد.
,
استاندار آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه از فردا در سراسر استان، به فرمانداران و مدیران دستور داد تا نهایت همکاری و همراهی را با این رزمایش که نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد داشت به عمل آورند.
,
وی، در خصوص تدفین متوفیان کرونا، بیان داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، تدفین متوفیان کرونا بر اساس پروتکل های بهداشتی و فتوای مقام معظم رهبری انجام می‌پذیرد.
,
شهریاری، با اشاره به وضعیت مطلوب اقلام بهداشتی در استان، به متولیان امر دستور داد تا این اقلام در روستاها و کارخانجات نیز توزیع شود.
,
وی، با اشاره به بی توجهی برخی از افراد در روزهای گذشته به عدم اجرای ترددهای غیرضروری به ویژه حضور در مراکز تفریحی و تجمعی، گفت: فرمانداران موظف هستند تا نسبت به نظارت بر ممنوعیت تجمع مردم در مراکز تفریحی اهتمام جدی داشته باشند و هرگونه کوتاهی در این زمینه تخلف محسوب می‌شود.
,
استاندار آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه ۸۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بسیج ملی غربالگری کرونا قرار گرفته، خاطرنشان کرد: در این خصوص استان در رتبه نخست کشوری قرار دارد.
,
وی، با بیان اینکه برای ثمربخشی بیشتر طرح غربالگری کرونا باید از طریق داده‌های مخابراتی مکان‌هایی که افراد مبتلا تردد داشته‌اند شناسایی و ایزوله شوند، گفت: این طرح می‌تواند از استان شروع و به عنوان الگو در کشور مطرح شود تا زنجیره انتقال ویروس به طور کامل قطع شود.
,
شهریاری، به فعالیت ادارات تا ۱۵ فروردین نیز اشاره کرد و گفت: به غیر از مشاغل ضروری که این افراد هم بصورت شیفتی در محل کار حاضر می‌شوند، مابقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۵ تا ۱۰ درصد نیروها به صورت گردشی استفاده کنند و نیروهایی که ضرورتی به حضورشان نیست در محل کار حاضر نشوند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه