اخبار داغ

مشارکت شهرداری های استان بوشهر در جشنواره مجازی ویژه بهار/ بوستان های شهری در روزهای منتهی به سیزده فروردین تعطیل شد

مشارکت شهرداری های استان بوشهر در جشنواره مجازی ویژه بهار/ بوستان های شهری در روزهای منتهی به سیزده فروردین تعطیل شد
مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر حمید بردستانی گفت: جشنواره بهاره مجازی در کار گروه مقابله با تبعات اقتصادی کرونا با هدف فرصت برای کسب و کار الکترونیکی به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر حمید بردستانی گفت: جشنواره بهاره مجازی در کار گروه مقابله با تبعات اقتصادی کرونا با هدف فرصت برای کسب و کار الکترونیکی به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر اظهار کرد: رعایت الزامات بهداشتی تعیین شده حین جابجایی کالا و استفاده از ظرفیت ناوگان حمل مسافر شهری اعم از تاکسیرانی و ناوگان ذیل شرکت های مسافربر اینترنتی برای حمل کالا از موضوعات مهم این جشنواره است.

,

وی افزود: این جشنواره با هدف اجتناب از هرگونه اختلال در دریافت محموله ها توسط خریداران و مشتریان اجرا میشود.

,

بردستانی بیان کرد: همکاری با شرکت پست برای اجرایی شدن هرچه بهتر این طرح در دستور کار است.

,

, ,

تعطیلی بوستان های شهری در روزهای منتهی به سیزده فروردین

, تعطیلی بوستان های شهری در روزهای منتهی به سیزده فروردین,

بردستانی اعلام کرد: شهرداریها باید اطلاع رسانی و اقناع شهروندان به منظور عدم حضور در بوستان ها و گندزدایی و ضد عفونی محیط و مبلمان بوستان ها را انجام دهند.

,

وی ابراز کرد: عدم ارائه خدمات و تعطیلی مراکز موجود در بوستانها و جلوگیری از حضور دستفروش ها در داخل و اطراف پارک ها با استفاده از اکیپ های سد معبر شهرداری توسط شهرداری ها انجام شود.

,

, ,

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر افزود: استفاده از ظرفیت سمن ها به منظور عدم شکل گیری هرگونه تجمع در تفرجگاه های شهری از دیگر وظایف شهرداری ها در این ایام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه