اخبار داغ

مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد:

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سردار سلیمانی، تلخ‌ترین حادثه سال 98 بود

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سردار سلیمانی، تلخ‌ترین حادثه سال 98 بود
احمد پهلوانیان گفت: تلخ‌ترین حادثه‌ای که در سال 98 اتفاق افتاد ترور مظلومانه و غریبانه و ناجوانمردانه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون وقایع تلخ و شیرین سال 98، گفت: در سال 1398 کشور و مردم ما و بعضا در دیگر نقاط دنیا هم با شدائد و سختی‌های بسیاری مواجه بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: سال 98 با سیل در بسیاری از نقاط کشور شروع شد و با گسترش و شیوع اپیدمی کرونا به پایان رسید.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: این شدائد و سختی‌ها، تلخی‌های زیادی نیز برای کشور و مردم داشت و البته در کنارش دستاوردهای شیرینی هم داشت.

,

پهلوانیان اضافه کرد: به عنوان مثال در سیلی که در آغاز سال 98 اتفاق افتاد خود سیل آسیب‌ها و خرابی‌هایی که داشت برای مردم داستانی تلخ و تأسف‌برانگیز بود اما همگرایی، همدلی، تلاش و فداکاری و مهرورزی مردم کشور در کمک کردن به آسیب‌دیدگان یک تصویر زیبا و جلوه ماندگاری از شیرینی و دستاوردهای آن تلخی بود؛ لذا این تلخی‌ها و شیرینی‌ها همیشه در هم تنیده است.

,

وی تأکید کرد: به نظر من تلخ‌ترین حادثه‌ای که در سال 98 اتفاق افتاد و البته پیامد آن دستاوردی بزرگ و تاریخ‌ساز داشت، حادثه ترور مظلومانه و غریبانه و ناجوانمردانه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بود.

,

پهلوانیان تصریح کرد: این حادثه، حادثه‌ای تلخ و بسیار تأسف‌برانگیز بود اما آن چیزی که بعد از آن شهادت در کشور ما و بعضا کشورهای دیگر در بزرگداشت راه و نام این شهدا اتفاق افتاد و آن همدلی و همراهی که به وجود آمد، یک دستاورد بزرگ و ماندگاری بود که پیامد این شهادت تأسف‌برانگیز و تلخ بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه