اخبار داغ

منتخب مردم میانه در مجلس:

اتخاذ تدابیر ویژه برای مقابله با کرونا ضروری است/ با تدبیر دولت مبنی بر عدم اجرای قرنطینه موافق نیستیم

اتخاذ تدابیر ویژه برای مقابله با کرونا ضروری است/ با تدبیر دولت مبنی بر عدم اجرای قرنطینه موافق نیستیم
منتخب مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مخالفت رئیس‌جمهور با قرنطینه کردن شهرها بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای مقابله با کرونا تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی، منتخب مردم میانه در انتخابات مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار مرآت توجه به تولید را یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب برای چندمین سال پیاپی، یک شعار اقتصادی را برای سال انتخاب کردند و اگرچه از گام‌های برداشته‌شده در جهت رونق تولید ابراز رضایت کردند، قانع نشدند و به درستی شعار «جهش تولید» را برای امسال انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

اسماعیلی، جهش تولید را مستلزم برداشتن گام‌های بلندتر و زودبازده‌تر دانست و افزود: مسئولان اکنون باید چند پله را به طور همزمان طی کنند؛ مجلس آینده نیز باید در نقش ریل‌گذار جهش تولید ایفای نقش کند؛ ضمن آن که دیده‌بانی مجلس اقتضاء می‌کند که به امر جهش تولید توجه بیشتری داشته باشد.

,

وی با تأکید بر این که چنان‌چه برای جهش تولید نیاز به تدوین قانون یا مقررات‌زدایی باشد، مجلس باید وارد عمل شود گفت: مجلس همچنین باید موانع جهش تولید را برطرف کند؛ برخی از تولید‌کنندگان گلایه‌هایی نسبت به قوانین دارند که این امر نشان می‌دهد که ریل‌گذاری به درستی به انجام نرسیده است؛ مطابق گفتگوهایی که طی چندروز گذشته با برخی منتخبان مردم داشته‌ام، مجلس یازدهم مصمم خواهد بود که در جهت صلاح ریل‌گذاری‌ها گام بردارد.

,

منتخب مردم میانه در انتخابات مجلس یازدهم در ادامه در پاسخ به پرسشی در ارتباط با کنترل بیماری کرونا در ایران، ضمن تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای مهار بیماری کرونا گفت: مسئولان باید به اجرای نظرات کارشناسی تن بدهند؛ بسیاری از کشورها اکنون به دنبال ایجاد محدودیت‌هایی در تردد مردم هستند؛ در کشور ما هم سفرهای نوروزی برای برخی از شهرها ایجاد مشکل کرده و می‌بایست به واسطه قرنطینه از این امر جلوگیری می‌شد.

,

اسماعیلی با ابراز تأسف از مخالفت رئیس‌جمهور با قرنطینه شهرها گفت: رها کردن ترددها و عدم ایجاد محدودیت، تدبیر درستی نیست؛ لذا ما با تدبیر دولت موافق نیستیم و معتقدیم باید قرنطینه صورت بگیرد و اگر این اتفاق نیفتد، مشکلات عدیده‌ای پیش خواهد آمد و ظرفیت مراکز درمانی، پاسخگوی حجم بیماران نخواهد بود.

,

وی بخشی از مأموریت نیروهای مسلح را ایجاد محدودیت در تردد بود که مورد توجه دولت قرار نگرفت گفت: قرنطینه باید به سرعت اجرا شود تا موج بیماری فروکش کند و مردم از در خانه ماندن خسته نشوند؛ در خصوص بازگشایی ادارات نیز معتقدیم که این اقدام مشکل ایجاد و به انتقال ویروس کمک می‌کند؛ لذا بهتر است دولت دورکاری را برای کارمندان تعریف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه