اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

سپاه تا رفع کامل مشکلات سیل زدگان در منطقه خواهد ماند/ باید تدبیر و مراقبت شود که کرامت سیل زدگان حفظ شود

سپاه تا رفع کامل مشکلات سیل زدگان در منطقه خواهد ماند/ باید تدبیر و مراقبت شود که کرامت سیل زدگان حفظ شود
سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه ثارالله با تمامی امکات نیروی انسانی و مهندسی تا پایان در کنار سیل زدگان می ماند و نباید به دید ترحم به سیل زدگان منطقه نگاه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاحیه بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه سیل زده زهکلوت گفت: سپاه ثارالله با تمامی امکات نیروی انسانی و مهندسی تا پایان در کنار سیل زدگان می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: داک ها را محکم، سیل بندها را ایجاد و مسیر جاده ها را باز می کنیم و با ایجاد داک و کانال از بروز چنین حوادثی در منطقه جلوگیری خواهیم کرد.

,

سردار حسین معروفی با بیان اینکه باید کرامت مردم حفظ شود، خاطرنشان کرد: تمامی کمک های مردمی در سپاه جیرفت ضدعفونی و بسته بندی خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: تمامی کمک ها در شب و با ماشین های کانکس توزیع خواهد شد.

,

سردار حسین معروفی با بیان اینکه نباید به دید ترحم به سیل زدگان منطقه نگاه کرد،گفت: باید تدبیر و مراقبت شود که کرامت مردم حفظ شود و کمک ها شبانه درب منازل به آنها تحویل شود.

,

این مقام مسئول اظهار داشت: تخلیه آب،لایه روبی و ضدعفونی سه اولویت تعیین شده است که فرمانده سپاه رودبار جنوب مسئولیت آن را برعهده گرفت.

,

سردار حسین معروفی تأکید کرد: حتمأبعد از لایه روبی منازل ضدعفونی شوند و مردم بعد فرشهای خود را پهن کنند تا از ورود بیماریها جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه