اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر خبر داد؛

فوت ۱۲ نفر در بیمارستان شهید مدرس کاشمر با علائم حاد تنفسی / جواب آزمایش ۱۰ نفر از این فوت شدگان مثبت اعلام شد

فوت ۱۲ نفر در بیمارستان شهید مدرس کاشمر با علائم حاد تنفسی / جواب آزمایش ۱۰ نفر از این فوت شدگان مثبت اعلام شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: تاکنون ۱۲ بیمار با علامت حاد تنفسی فوت کرده‌اند که گزارش آزمایش ۱۰ نفر از این فوت شدگان مثبت و دو نفر هنوز اعلام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدجواد یزدانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در کاشمر تا ساعت ۱۴چهار شنبه ششم فروردین ۹۹، اظهار داشت: تاکنون ۴۷۴ مورد به‌صورت سرپایی با علائم عفونت های حاد تنفسی به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده‌اند که ۱۵۹ نفر بستری و بقیه بصورت سرپایی خدمت دریافت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه از تعداد ۱۵۹ نفر بستری ۱۱۴ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و ۲۵ نفر در حال حاضر بستری هستند و ۲۰ مورد نیز در سایر بخش ها بستری شده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون از ۵۷ بیمار در بیمارستان شهید مدرس (ره) کاشمر نمونه گیری شده که نتایج ۵۴ آزمایش مشخص شده است.

, .,

رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر با تاکید بر اینکه تعداد ۳۲ نفر نتایج آزمایشات کرونا در مورد آنها مثبت و ۲۲ مورد منفی اعلام شده است، تصریح کرد: از تعداد نتایج مثبت اعلام شده بستری ۲۵ مورد مربوط به کاشمر و بقیه از شهرستان های مجاور هستند.

, .,

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ بیمار با علامت حاد تنفسی فوت کرده‌اند که گزارش آزمایش ۱۰ نفر از این فوت شدگان مثبت و دو نفر هنوز اعلام نشده است، اذعان کرد: از تعداد فوت شدگان کرونا مثبت، ۶ نفر کاشمری و ۴ نفر نیز از شهرستان مجاور هستند.

, .,

یزدانی با بیان اینکه دو نفر فوت شده که هنوز نتایج آزمایشات مشخص نشده یک مورد از کاشمر و یک مورد شهرهای همجوار است، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش حاد تنفسی بیمارستان شهید‌ مدرس(ره) کاشمر بستری هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه