اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکید کرد؛

همراهی سیل‌زدگان توسط سپاه و بسیج تا رفع کامل مشکلات

همراهی سیل‌زدگان توسط سپاه و بسیج تا رفع کامل مشکلات
سرهنگ صنعتکاران، گفت: تمامی امکانات سپاه و گروه‌های جهادی در اختیار مردم روستای تمبک قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن صنعتکاران، معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بازدید از روند اجرایی کمک رسانی به مردم سیل زدگان روستای تمبک شهرستان میناب در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار هرمز، اظهار کرد: قبل از وقوع سیل به مردم اطلاع رسانی شد و حضور گروه های جهادی قبل از وقوع سیل و انتقال مردم در ساعات اولیه این بحران به مناطق امن از خسارتهای بیشتر جلوگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های خوبی برای خروج آب از منطقه صورت گرفته که هم اکنون در حال انجام است، افزود: گل و لای از بیشتر خانه های مردم تخلیه شده و با شستشوی منازل زندگی مردم در این روستا جریان پیدا خواهد کرد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: سپاه و بسیج تا پایان اسکان مردم در خانه هایشان در کنار آنان هستند و تمامی امکانات مجموعه سپاه و گروه های جهادی در اختیار مردم این روستاها قرار گرفته است که انشاالله زندگی عادی مردم طی یکی دو روز آینده به روستا باز خواهد گشت.

,

وی افزود: جهادگران بسیج سازندگی شهرستان میناب در قالب ۲۰ گروه جهادی به تعداد ۳۱۰ نفر به مردم سیل زده روستای تمبک خدمت ارائه می کنند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه از ساعات اولیه جاری شده سیلاب در روستای تمبک میناب حضور فعالانه داشته است،گفت: حضور و پشتیبانی سپاه وبسیج تا پایان رفع نیازمندی های مردم سیل زده روستای تمبک بالا و تمبک پاییین ادامه خواهد داشت.

,

صنعتکاران تصریح کرد: در وهله اول از همه ظرفیت ها برای تامین زیست اولیه مردم این روستاها استفاده می شود.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: سیلاب خسارات زیادی به زیر ساخت و زمین های کشاورزی اهالی روستای تمبک وارد ساخته که امید است با همکاری سپاه، فرمانداری و بخشداری مشکلات این شهروندان رفع شود.

,

وی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی هم کار تخیله آب از منازل، تخیله اساب و لوازم از منازل، شستشو منازل و هم شستشوی فروش و قالی های اهالی روستا که در آبگرفتگی سیلاب دچار شدند بر عهده دارند.

,

گفتنی است؛ این سیلاب و آبگرفتگی سنگین به خاطر ورود سیلاب با دبی بیش از ۵۰۰۰متر مکعب بر ثانیه سبب شد دریچه‌های سد استقلال میناب گشوده شود و حجم وسیعی از آب خارج شود و برخی از روستاهای مجاور رودخانه دچار سیلاب شوند و خسارت هایی را متحمل شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه