اخبار داغ

تشدید نگرانی مردم در کنار بیماری کرونا؛

گلایه رشتخواری‌ها از عدم جمع‌آوری زباله‌ها در روستاها/تعطیلی سال جدید زباله‌ها را در روستاهای رشتخوار دپو کرد

گلایه رشتخواری‌ها از عدم جمع‌آوری زباله‌ها در روستاها/تعطیلی سال جدید زباله‌ها را در روستاهای رشتخوار دپو کرد
در پی تعطیلی های ابتدای سال عدم جدید جمع آوری زباله‌ها در برخی از روستاهای رشتخوار به مدت یک هفته به طول انجامیده، که این موضوع گلایه و نگرانی ساکنین در روستاهای بخش مرکزی رشتخوار را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ همزمان با تعطیلی های آغاز سال جدید عدم جمع آوری زباله ها در روستاهای رشتخوار باعث گلایه و افزایش نگرانی مردم در شرایط کنونی و حساس بیماری کرونا ویروس شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


محمد رمضانی ساکن روستای سعادت آباد رشتخوار در گفت و با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مدت چند روز است که زباله ها در روستای سعادت آباد جمع آوری نشده، گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح کشور و نگرانی مردم نسبت به این مسئله عدم جمع آوری زباله ها در روستای سعادت اباد رشتخوار باعث گلایه و نگرانی مردم و ساکنان در این روستا شده است.

وی در ادامه، افزود: برخی از ساکنین روستا بالجبار با وسایل شخصی اقدام به جابه جایی زباله ها در سطح روستا می کنند، که این مسئله از لحاظ  رعایت مسائل بهداشتی و انتقال زباله ها به مکان ها در حال تردد بسیار برای سلامتی ساکنین خطر آفرین است.

تشدید نگرانی در کنار بیماری کرونا/ نگرانی مردم از  عدم جمع آوری زباله‌ها در روستاهای رشتخوار



محمد شیدایی ساکن روستای عبس آباد رشتخوار نیز در رابطه با عدم جمع آوری زباله در روستاهای رشتخوار گفت: یکی از کارهایی که از شیوع بیماری کرونا جلوگیری می کند جمع آوری زباله ها می باشد، ولی متاسفانه شرکت دهیاریهای محترم به مدت نامعلوم جمع آوری زباله ها را تعطیل کرده است.

وی با در خواست از مسئولان برای رفع مشکل ایجاد شده در روستاهای بخش مرکزی رشتخوار گفت: امیدواریم هر چه سریع تر مسئولان عزیز نسبت به رفع مشکل فوق اقدام و مردم را از نگرانی در  این رابطه خلاص کنند.



مسئولان مربوطه هرچه سریع تر نسبت به رفع مشکل جم, آوری زباله ها اقدام کنند





شجاع الدین اسدی عضو شورای اسلامی شهرستان رشتخوار نیز در رابطه با مشکل ایجاد شده به خبرنگار ما گفت: جمع آوری زباله از روز چهرشنبه هفته گذشته تا کنون به مدت یک هفته است که دنبال نشده است، مردم روستای سعادت آباد در رابطه با این موضوع گلایمند هستند، این موضوع نیازمند رسیدگی فوری است، که امیدواریم مسئولان مربوطه هرچه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام کنند.


تسریع در روند جمع آوری زباله ها

حسن غلامی کریم آباد نماینده شرکت دهیاری‌های شهرستان رشتخوار با تبریک سال جدید در رابطه با علت ایجاد این مشکل، گفت: شرکت تعاونی دهیاران تا آخرین ساعت سال ۹۸ زباله ها را جمع آوری کرده است و در ۲ روز اول سال هم تعطیل بوده که در طی ۳ روز گذشته به علت شدت بارندگی ها در سطح شهرستان امکان جمع آوری زباله ها فراهم نبوده است.



غلامی در ادامه با اشاره به تسریع در روند جمع آوری زباله ها از روز گذشته گفت: از روز گذشته کار جمع آوری زباله ها در سطح روستاه آغاز شده است که به ترتیب زباله های سطح روستاها جمع آوری خواهد شد.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
, تشدید نگرانی در کنار بیماری کرونا/ نگرانی مردم از  عدم جمع آوری زباله‌ها در روستاهای رشتخوار,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, مسئولان مربوطه هرچه سریع تر نسبت به رفع مشکل جم, آوری زباله ها اقدام کنند,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, تسریع در روند جمع آوری زباله ها,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه