اخبار داغ

کمبود بودجه، متهم ردیف‌اول عدم افتتاح زمین مینی‌گلف!

کمبود بودجه، متهم ردیف‌اول عدم افتتاح زمین مینی‌گلف!
در روز دوم آذرماه سال 1398، ترحمی، رئیس هیأت گلف استان سمنان از احداث یک زمین مینی‌گلف در استان تا اواخر سال جاری خبر داده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، دوم آذرماه سال 1398، ترحمی، رئیس هیأت گلف استان سمنان از احداث یک زمین مینی‌گلف در استان تا اواخر سال جاری خبر داده بود. به گفته ترحمی، اولین مرحله از ساخت این زمین با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان تا پایان 98 سال انجام و زمین مذکور افتتاح می‌شود. این که چرا این زمین آماده افتتاح نشد، سوال خبرنگار ما از رئیس هیأت گلف استان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مهدی ترحمی در گفتگو با خبرنگار مرآت می‌گوید احداث زمین مینی‌گلف از بخش چمن مصنوعی به بعد مسکوت ماند؛ چون سال 97، دو مدیر عوض کردیم؛ اکنون نیز روال کار به واسطه کمبود بودجه به تعویق افتاده است.»

,

ترحمی در پاسخ به این پرسش که پروژه مذکور چه زمانی به سرانجام خواهد رسید؟ گفت:«پاسخ به این پرسش از عهده من خارج است؛ چراکه من نمی‌دانم که اعتبار این کار باید از کجا تأمین شود؛ زمین مینی‌گلف نیاز به چمن مصنوعی دارد و ما درخواست خود را خصوص تأمین برای اجرای چمن مصنوعی به اداره‌کل ارائه کرده‌ایم و تصمیم برای این کار، منوط به نظر اداره‌کل است.»

,

چنان‌که رئیس هیأت گلف می‌گوید قرار بود سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیز یک زمین مینی‌گلف را در پارک شقایق آماده کند. ترحمی می‌گوید:«ما با سازمان مذکور گفتگو کردیم و سخنمان این بود که ایجاد زمین مینی‌گلف در راستای اقدامات سازمان پارک‌ها و در راستای زیباسازی پارک‌هاست؛ ضمن آن که می‌تواند فضایی برای برگزاری مسابقات هم ایجاد کند.

,

وی ادامه داد: «مسئولان ذیربط به من گفتند که برای زمین مینی‌گلف به دنبال پیمانکار هستیم و این کار را انجام خواهیم داد. در مجموع هنوز چیز مکتوبی به من ارائه نشده است و به طور دقیق نمی‌دانم چه زمانی این پروژه‌ها به سرانجام خواهند رسید.»

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه