اخبار داغ

فرماندار گرگان خبر داد؛

اتمام طرح غربالگری گرگان کمتر از 10 روز آینده

اتمام طرح غربالگری گرگان کمتر از 10 روز آینده
فرماندار شهرستان گرگان اظهار کرد: کشورهای مدعی اروپایی و غربی با مواجه با کوچکترین بحرانی دچار مشکلات اساسی شده و مدیریت اوضاع از دستشان خارج می شود و حتی به خود رحم نمی کنند و از یکدیگر به صورت آشکار دزدی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد حمیدی، فرماندار شهرستان گرگان و آقلا در گفت و گو با گلستان ما در رابطه با تحقق شعار سال اظهار کرد: صنایع و تولیدکنندگانی که در حال حاضر دچار توقف تولید شده و در رکوداند و یا دچار کاهش ظرفیت تولید شده اند در مرحله اول باید مورد توجه قرار گیرند و در جهت رفع مشکلات و موانع آنها حرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

حمیدی افزود: در اولویت بعدی به حل مشکل سرمایه گذاران جدید باید پرداخت که اکثرا در بحث تهسیلات بانکی نیاز به مساعدت دارند.
جهش تولید از شهرک های صنعتی باید شروع شود.

,
,

باید نگاه‌مان به درون باشد

, باید نگاه‌مان به درون باشد,

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درمورد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: طبق فرمایش رهبری برای جهش تولید نیاز است که ما اساس کار را بر مبنای اقتصاد مقاومتی قرار دهیم و نگاهمان به درون باشد و مسائل علمی و کمک به دانش بنیان بودن واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد تا کالایی تولید شود که علایق و سلایق مصرف کنندگان حال حاضر داخلی کشور را پوشش دهد.

,

او اضافه کرد: ما باید در جهش تولید به دنبال بالفعل کردن کلیه پتانسیل‌های کشور از قبیل نیروی انسانی، صنایع و معادن، فن آوریها و تکنولوژی و غیره باشیم، ما در شهرستان گرگان باید جهش تولیدی در شهرکهای صنعتی داشته و روانسازی و تسهیل فرایندهای حمایتی را از تولیدکنندگان مان افزایش دهیم.

,

اروپایی های به یکدیگر رحم نمی‌کنند

, اروپایی های به یکدیگر رحم نمی‌کنند,

حمیدی با اظهار تعجب از عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی در زمینه ویروس کرونا گفت: در همین بحث ویروس کرونا متوجه شدیم که کشورهای مدعی اروپایی و غربی با مواجه با کوچکترین بحرانی دچار مشکلات اساسی شده و مدیریت اوضاع از دستشان خارج می شود و حتی به خود رحم نمی کنند.

,

وی اضافه کرد: اروپایی ها از یکدیگر به صورت آشکار دزدی می کنند که این ماهیت حقیقی آنهاست به طوری که ماسک را یک کشور خریداری کرده و کشور دیگر در راه مقصد آن را سرقت می کند! اما در کشور ما مردم، خیرین، بسیجیان و دیگر اقشار جامعه پای کار آمدند و با کرامت این کالاها را در بین جامعه توزیع کردند.

,

فعال شدن 120 نفر در طرح غربالگری گرگان

, فعال شدن 120 نفر در طرح غربالگری گرگان,

وی در مورد پیشرفت طرح غربالگری در شهرستان گرگان اظهار داشت: طرح غربالگری توسط مراکز بهداشتی در شهر و روستا انجام می شد و در حال حاضر بسیج نیز به کمک انجام این طرح آمده است و با دستور استاندار دستگاه های اجرایی نیز وارد کار شده اند.

,

فرماندار گرگان اذعان کرد: در حال حاضر 120 نفر در این طرح فعال هستند که با اضافه شدن آموزش پرورش هم این طرح طی10 روز آتی انشاالله به اتمام خواهد رسید.

,

طرح غربالگری در گرگان تاکنون 6 درصد پیشرفت داشته است

, طرح غربالگری در گرگان تاکنون 6 درصد پیشرفت داشته است,

وی ادامه داد: همچنین خانواده ها می توانند با شماره تلفنی که اعلام شده است تماس گرفته و به پر کردن فرم الکترونیک خود کمک کنند و آنهایی که پرونده الکترونیک دارند پیشتر از دیگران ثبت خواهند شد که در نهایت آمار دقیقی را ما از خانوار خواهیم داشت و تا الآن 6 درصد این طرح پیش رفته است.

,

در انتخابات مجلس بی غرض کار کردم

, در انتخابات مجلس بی غرض کار کردم,

فرماندار شهرستان گرگان درمورد شیوه مدیریت و انجام انتخابات گذشته در زمستان سال 98 که به دلیل اهمیت اخبار ویروس کرونا کمتر مورد توجه قرار گرفت، بیان کرد: شفافیت یکی از اولویت های ما بود و با حرکتی آرام، بی حاشیه، بدون نگاه سیاسی و جناحی کار را پیش بردیم.

,

حمیدی افزود: در حوزه گرگان و آقلا دارای حساسیت های خاص و ویژه خود بود و لطف خدا شامل حال شد و دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به گفته کارشناسان یکی از آرام ترین و بی حاشیه ترین دوره های انتخابات این حوزه بود که صحت آن نیز تایید شد.

,

وی بیان داشت: اعتبارنامه ها نیز به نمایندگان منتخب مردم اعطاء گشت که جا داد در همینجا از مردم عزیز این حوزه برای حضور باشکوه باتوجه به حواشی کرونا و تزریق اخبار مسموم توسط رسانه های معاند تشکر و قدردانی کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه