اخبار داغ

بارش‌های تازه در غرب، مرکز و جنوب کشور از 8 فروردین

بارش‌های تازه در غرب، مرکز و جنوب کشور از 8 فروردین
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه 9 فروردین در نیمه غربی کشور ، مرکز و جنوب کشور بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در برخی استان‌ها نظیر فارس، لرستان، همدان و شمال خوزستان بارش تگرگ خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق ضیائیان در گفت‌وگویی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و زاگرس جنوبی، همچنین در غرب و مناطقی از شمال‌غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد ادامه دارد.

وی افزود: امروز همچنین در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی رگبار باران داریم.

مدیر پیش‌بینی و  هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز شنبه 9 فروردین بارش باران در نیمه غربی کشور، جنوب کشور و مرکز پیش‌بینی می‌شود که همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود. همچنین در این روز بارش پراکنده در شرق کشور خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: روز شنبه همچنین در مناطق مستعد غرب و جنوب کشور به ویژه استان‌های لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش تگرگ خواهیم داشت.

ضیائیان اضافه کرد: روز یکشنبه 10 فروردین از شدت بارش‌ها در شمال‌غرب و  غرب کشور کاسته می‌شود و بارندگی در شمال‌شرق و نیمه جنوبی کشور با شدت بیشتر ادامه دارد. همچنین روز یکشنبه در برخی مناطق فارس، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد بارش تگرگ خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و  هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز دوشنبه 11 فروردین در نیمه شرقی کشور همچنین شمال‌غرب و جنوب‌شرق بارش خواهیم داشت که شدت بارش‌ها در شرق و جنوب‌شرق خواهد بود.

وی تأکید کرد: همچنین در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش به صورت برف خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: فردا اردبیل با کمینه دمای صفر درجه سردترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 28 درجه گرمترین مرکز استان خواهد بود.

وی همچنین در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 15 و 6 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه