اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی:

3 هزار واحد مسکن محرومان در خراسان‌جنوبی تحویل داده شد

3 هزار واحد مسکن محرومان در خراسان‌جنوبی تحویل داده شد
آسمانی‌مقدم گفت: از 5 هزار واحد 3800 واحد به مرحله اسکلت و نصب در و پنجره رسیده و حدود 3 هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: موضوع مسکن محرومان اتفاق نادری بود که سال گذشته در خراسان‌جنوبی رقم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: در راستای ساخت مسکن محرومان حدود 900 میلیارد تومان پول نقد به استان تزریق شد که در گردش اقتصادی و اشتغال استان تاثیرات خوبی داشت.
,
 
,
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به ساخت و ساز صورت گرفته در استان اشتغال خوبی ایجاد شد که این مسئله باعث شد نرخ بیکاری در خراسان جنوبی در پاییز 98 به پایین‌ترین نرخ برسد.
,
 
,
آسمانی مقدم با بیان این‌که ساخت ابتدا مسکن محرومان به صورت پایلوت در خراسان جنوبی آغاز شد، عنوان کرد: در سال 97  برای سه روستای محروم شهرستان درمیان که شامل ذکری، جلاران و گل نی می‌شود تصمیم ساخت مسکن به صورت رایگان گرفته شد و علاوه بر این مسئله توانمند سازی روستائیان در دستور کار قرار گرفت.
,
 
,
وی اظهار کرد: بخشی از اعتبارات برای ساخت مسکن در این سه روستا از طریق حساب 100 امام، بخش دیگر اعتبارات بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) و بخش دیگر اعتبارات بلاعوض بهزیستی بود که برای 56 خانوار در این روستاها در نظر گرفته و صفر تا 100 خانه به صورت رایگان برای مردم ساخته شد و علاوه بر این اقدامات خوب دیگری برای این روستاها انجام شد.
,
 
,
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ساخت مسکن محرومان در خراسان جنوبی 10 هزار واحد در نظر گرفته شد و برای هر واحد 40 میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت 15 ساله در اختیار افراد قرار گرفت و همچنین به ازای هر واحد 25 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت شد.
,
 
,
آسمانی مقدم عنوان کرد: از 10 هزار واحد 5 هزار واحد در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان امداد و 5 هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن استان بود.
,
 
,
وی اظهار کرد: از 5 هزار واحدی که در اختیار بنیاد مسکن بود هر 5 هزار واحد با بانک‌ها انعقاد قرارداد کردند و کار ساخت آنها در سال گذشته آغاز شده است.
,
 
,
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: از 5 هزار واحد 3800 واحد به مرحله اسکلت و نصب در و پنجره رسیده و حدود 3 هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شده است.
,
 
,
 آسمانی مقدم گفت: 1500 واحد در دی ماه سال گذشته توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد، 1500 واحد دیگر آماده بهره‌برداری است و حدود 1500 واحد از واحدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده واگذاری است.
,
 
,
وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم اگر مشکلی پیش نیاید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمام 5 هزار واحد را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه