اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد؛

اتمام عملیات لایروبی منازل سیل زده جنوب کرمان توسط گروه های جهادی

اتمام عملیات لایروبی منازل سیل زده جنوب کرمان توسط گروه های جهادی
ناصر بهروز گفت: گروه های جهادی در منطقه موفق به خارج کردن گل و لای از منازل سیل زده شده اند، به منظور پیش گیری از شیوع کرونا در منطقه از نیروهای جهادی بومی شهرستان های رودبار و کهنوج برای امداد رسانی استفاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر بهروز در ارتباط با فعالیت گروه های جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده جنوب کرمان به خبرنگار راه آرمان گفت: با توجه به وقوع سیل در منطقه جازموریان مجموعه سپاه ثارلله استان کرمان همه دستگاه ها و یگان های خود را در اولین ساعات وقوع حادثه به منطقه اعزام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار کرد: ماموریت سپاه ثارلله در حوزه خدمات رسانی به مردم سیل زده و رفع مشکلات پیش آمده بر اثر سیل است.

,

وی افزود: اقداماتی که در حال حاضر توسط این مجموعه در حال انجام است شامل بازگشایی راه ها توسط مجموعه بسیج مهندسین سپاه و لشکر، بخش دیگر مربوط به خدمات رسانی به مردم بوده که توسط گروه های جهادی در حال انجام است.

,

بهروز ابراز کرد: لایروبی، تخلیه آب از منازل، اقدامات بهداشتی و درمانی، ضدعفونی کردن منازل و معابر، توزیع اقلام مورد نیاز مردم توسط گروه های جهادی در حال انجام است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان برای جلوگیری از گسترش بیماری در منطقه از نیروهای جهادی بومی منطقه کهنوج و رودبار برای کمک رسانی به سیل زدگان استفاده شده است.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۰ نفر در قالب گروه های جهادی در حال امدادرسانی به سیل زدگان است، تاکنون این گروه ها موفق به خروج گل و لای از منازل مسکونی شده اند.

,

بهروز یادآور شد: در حال حاضر مهم ترین نکته بازگشت ساکنان به منازل مسکونی است و در تلاش هستیم با شستشو و ضدعفونی منازل، خانه ها را آماده سکونت کنیم، نیازمندی های پوشاکی و تغذیه ای اهالی منطقه نیز تامین شده است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان تصریح کرد: برخی منازل مسکونی و بناها نیازمند مرمت و بازسازی هستند و در چند روز آینده به همت گروه های جهادی عملیات بازسازی آغاز می شود.

,

وی ابراز کرد: پیش از این دسترسی به برخی روستاها به علت قطعی راه های ارتباطی امکان پذیر نبود، با همت یگان مهندسی سپاه این راه ها بازگشایی شده و عملیات امدادرسانی به این مناطق انجام می شود.

,

بهروز در پایان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی تا زمانی که مردم نیازمند امدادرسانی باشند در منطقه حضور خواهند داشت و تا پاک سازی کامل، منطقه را ترک نخواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه