اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف بیرجند خبر داد؛

تعطیلی داوطلبانه 98 درصد واحدهای صنفی در بیرجند

تعطیلی داوطلبانه 98 درصد واحدهای صنفی در بیرجند
اسماعیل‌زاده گفت: ۹۸ درصد واحدهای صنفی عرضه‌کننده و ارائه‌دهنده کالاها و خدمات غیرضروری مردم در شهرستان بیرجند نسبت به تعطیلی داوطلبانه واحدهای خود اقدام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی اسماعیل زاده عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف بیرجند در گفت‌و‌گو با خاورستان، اظهار کرد: ۹۸ درصد واحدهای صنفی عرضه‌کننده و ارائه‌دهنده کالاها و خدمات غیرضروری مردم در شهرستان بیرجند نسبت به تعطیلی داوطلبانه واحدهای خود طی روزهای گذشته اقدام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی ضمن تشکر و قدردانی از متصدیان این واحدها، افزود: از واحدهای صنفی که تاکنون نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نکرده‌اند درخواست کرد در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقدام کنند.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف بیرجند بیان کرد: تاکنون چندین نفر از صاحبان املاک تجاری سطح استان اجاره بهای یک یا دو ماهه واحدهای خود را به مستاجرین بخشیده‌اند.
,
 
,
اسماعیل زاده عنوان کرد: از تمامی صاحبان املاک واحدهای صنفی تقاضا داریم با متصدیان واحدهایی که نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام کرده‌اند کمال همراهی را در بخشش اجاره بها یا تعویق در دریافت آن را داشته باشند.
,
 
,
 وی از شهروندان و مصرف‌کنندگان درخواست کرد ضمن عدم تردد در سطح شهر برای خرید کالاهای غیر ضرور، از ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های موجود در این خصوص برای تهیه اقلام ضروری خود استفاده کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه