اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد؛

فعالیت 8 هزار جهادگر استان زنجان در زمینه مقابله با کرونا

فعالیت 8 هزار جهادگر استان زنجان در زمینه مقابله با کرونا
امندی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 8 هزار جهادگر زنجانی در زمینه ضد عفونی کردن معابر و توزیع بسته‌های بهداشتی در استان زنجان فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 530 گروه جهادی در استان زنجان در زمینه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از این تعداد 400 گروه در قالب 6 هزار و 300 نفر برای ضد عفونی کردن معابر فعالیت می‌کنند، افزود: 130 گروه نیز در قالب یک هزار و 700 نفر اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین افراد کم درآمد جامعه می‌کنند.

,

این مسئول بیان داشت: گروه‌های جهادی استان بر اساس جغرافیا و محله محور فعالیت کرده و تا کنون یک هزار و 180 مدرسه در استان را ضد عفونی کرده‌اند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: ضد عفونی 2 هزار و 710 نقطه در استان، توزیع 21 هزار بسته بهداشتی و توزیع 45 هزار ماسک و دستکش از اقدامات این گروه‌ها محسوب می‌شود.

,

امندی افزود: گروه‌های جهادی در زمینه آموزش و مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند که تا کنون به 60 هزار نفر آموزش ارائه شده است.

,

وی با اشاره به فعال سازی 30 کارگاه تولید ماسک در استان زنجان، گفت: 110 هزار ماسک توسط بسیجیان در این کارگاه‌ها تولید شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه گروه‌های جهادی در زمینه غربالگری بیماران نیز فعالیت می‌کنند، افزود: فعالیت‌های مطلوبی تا کنون در این زمینه انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه