اخبار داغ

توهین بی شرمانه یک سلبریتی درجه چندم به قوم بزرگ لر/چه کسی باید جلوی هتاکی به ارزش های دینی و ملی را بگیرد؟

توهین بی شرمانه یک سلبریتی درجه چندم به قوم بزرگ لر/چه کسی باید جلوی هتاکی به ارزش های دینی و ملی را بگیرد؟
یکی از سلبریتی های کم سواد که در گذشته نیز اظهارنظر های شاذ در موضوعات مختلف از جمله توهین به اهل بیت (ع) داشته است و در زمره بازیگران درجه چندم سینما و تلویزیون محسوب می شود، صبا کمالی است که اخیرا به قوم بزرگ لر توهین کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس در سال های اخیر با فراگیر شدن رسانه‌های کاربرمحور از جمله شبکه‌های اجتماعی شاهد ظهور پدیده‌های مختلف اجتماعی فرهنگی از جمله سلبریتی‌ها هستیم؛ افراد مشهوری که به هر دلیلی توانسته‌اند افکارعمومی را به سوی خود جلب کنند اما اغلب جذابیت آنان برای مخاطبین از نوع هیجانی و احساسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, در سال های اخیر با فراگیر شدن رسانه‌های کاربرمحور از جمله شبکه‌های اجتماعی شاهد ظهور پدیده‌های مختلف اجتماعی فرهنگی از جمله سلبریتی‌ها هستیم؛ افراد مشهوری که به هر دلیلی توانسته‌اند افکارعمومی را به سوی خود جلب کنند اما اغلب جذابیت آنان برای مخاطبین از نوع هیجانی و احساسی است.,

 

,

اغلب سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام که شبکه‌هایی تصویرمحور هستند، توانسته‌اند خودشان را نشان دهند و در ان جا به فعالیت بپردازند و زیست مجازی داشته باشند که همین شهرت کاذب آن ها تا جایی فریبنده بوده که خودشان نیز فریب این شهرت بادآورده را می خورند و تصور می کنند این مساله می تواند مجوزی برای اظهار نظر در هر حوزه و موضوعی باشد، این موضوع تا جایی پیش رفته که شاهد اظهارنظر سلبریتی‌ها در بسیاری از موارد هستیم.

,
, ,

اظهارنظرات غیرکاشناسی و غیر دقیق این افراد در زمینه های مختلف گاهی باعث بروز مشکلاتی برای جامعه و حتی خودشان شده است؛ سلبریتی‌ها در اظهارنظرهای خود بعضاً حتی استفاده از کلمات را نیز بلد نیستند و این کم‌سوادی آنان باعث بروز مشکلاتی در جامعه شده است. اظهارات تند و هیجانی و نداشتن سواد رسانه‌ای از جمله شاخصه‌های حضور سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی است و گاه دیده می‌شود که سلبریتی‌ها مطلبی را مطرح می‌کنند که از عواقب آن باخبر نیستند و همین باعث ایجاد مشکلات و بحران‌های اجتماعی می‌شود.

,

 

,

این افراد از سوی دیگر سعی می‌کنند خود را خصوصاً در مسائل اجتماعی دغدغه‌مند نشان دهند از این روست که ورود غیرکارشناسانه‌ای به مسائل و مشکلات اجتماعی دارند که با واکنش‌های مختلفی در جامعه روبه‌رو می شود، از این جهت سلبریتی‌ها در مواجهه با مشکلات نه تنها برطرف‌کننده بحران‌ها نیستند بلکه بیشتر بحران‌زا هستند و بعضاً جامعه را از مسیر صحیح حل مشکلات به هزارتوی بحران‌ها و مشکلات بیشتر هدایت می‌کنند.

,

, ,

یکی از این سلبریتی های کم سواد که در گذشته نیز اظهارنظر های شاذ در موضوعات مختلف از جمله توهین به اهل بیت (ع) داشته است و در زمره بازیگران درجه چندم سینما و تلویزیون محسوب می شود، صبا کمالی است.

,

انتشار پستی از این بازیگر نه چندان مشهور سینما و تلویزیون که در آن به ابا عبدالله الحسین (ع) اهانت کرده بود واکنش شدید کاربران را به همراه داشت. صبا کمالی، در این پست گفت‌وگویی توهم آمیز از خود با امام حسین را منتشر کرد و سپس در پایان نوشته بود که به جای عزاداری برای امام حسین باید در مراسم دختر آبی شرکت کند.

,

 

,

این بازیگر درجه چندم در روزهای اخیر نیز در اظهارنظری توهین آمیز جمله ای را به یکی از ائمه معصوم(ع) نسبت داد و نوشته بود " صدقه 67 بلا را دفع می کند! سیل و زلزله و کرونا تحت پوشش نمی باشد. با تشکر .... ".

,

 

,

در حالی که به نظر می رسد اظهارنظر این سلبریتی کم سواد درباره موضوعات مختلف تمامی نداشته باشد این بار نیز با انتشار تصویری به قوم بزرگ لر توهین کرد در حالی که به نظر می رسد همانطور که این بازیگر در موضوعات مختلف سواد چندانی ندارد، در زیمنه تاریخ نیز کاملا بی سواد است و از اصالت و بزرگی و رشادت های قم بزرگ لر اطلاع ندارد.

,

, ,

صبا کمالی فرد نخبه و درجه یک و بزرگی نیست که بخواهیم در این رسانه به آن بپردازیم و این مطلب صرفا جهت یادآوری و هشدار به کسانی است که به این افراد بیشتر از آن چیزی که استحقاق دارند فضا و زمان داده اند و بزرگ کردن این افراد صرفا مانند پشت پا زدن به آرمان ها و ارزش های دینی و ملی است.

,

 

,

البته این بازیگر یک روز پس از انتشار این پست قصد توجیه کردن داشته و آن را گردن ادمین صفحه مجازی خود انداخته است در حالی این که توجیه، عذر بدتر از گناه است و در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی کند.

,

 

,

قوم لر که در طول تاریخ این سرزمین به ایمان، شجاعت و دلیری و بزرگی معروف بوده اند و یک قوم کاملا اصیل ایرانی است؛ با اظهارات یک سلبریتی درجه چندم و کم سواد در موضوعات مختلف، کوچک نخواهد شد بلکه کسانی باید از این ماجرا درس بگیرند که مسئول نظارت بر فعالیت های این افراد هستند اما عملکردی کاملا منفعلانه دارند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه