اخبار داغ

امام جمعه سربیشه:

فضای مجازی باید مدیریت اسلامی و انقلابی شود

فضای مجازی باید مدیریت اسلامی و انقلابی شود
حجت‌الاسلام نجمی‌پور گفت: فضای مجازی در حقیقت فضای حقیقی است چراکه در خانه همه ما وجود دارد و همه با آن سر و کار دارند لذا فضای مجازی باید مدیریت اسلامی و انقلابی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد نجمی‌پور امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص سخنان امام خامنه‌ای در سوم فروردین‌ماه‌جاری اظهار کرد: اساس اسلام بر پایه عدالت است و تمام انبیا و اولیای الهی برای برقراری عدل و قسط قیام کردند حتی شهادتشان نیز برای برقراری عدل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که برخی معتقدند با پیاده‌کردن عدالت به تعبیری نانشان آجر می‌شود، افزود: اگر امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد به دلیل این است که عدالت نیست بنابراین همه باید اساس کارشان بر پایه عدالت باشد.
,
 
,
امام جمعه سربیشه با بیان این‌که صبر لازمه یک حکومت اسلامی است، گفت: یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان داشتند این بود که ملت ایران باید صبور باشند.
,
 
,
حجت‌الاسلام نجمی‌پور عنوان کرد: ویروس کرونا اخیرا کشور و دنیا را درگیر کرده است که امید است با صبوری و همت مردم و مسئولان بتوانیم از این بلای منحوس عبور کنیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: استکبار در طول 41 سالی که از انقلاب می‌گذرد تمام تلاش خود را برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی انجام داده است.
,
 
,
امام جمعه سربیشه تأکید کرد: همه مردم بدانند نظام سلطه به کمتر از براندازی جمهوری اسلامی به هیچ چیز دیگر راضی نمی‌شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام نجمی‌پور ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا مردم را از نظام جدا کند و با تمام قدرتش با جنگ نرم و سخت تلاش می‌کنند که بگوید مردم با نظام نیستند.
,
 
,
وی عنوان کرد: راه جداکردن مردم از نظام را با تهاجم فرهنگی یاد گرفتند و قدم به قدم با هر روشی پیش می‌روند.
,
 
,
امام جمعه سربیشه متذکر شد: دشمن ابتدا سراغ مسئولان، آقازاده‌ها و خواص جامعه می‌رود سپس با فشار اقتصادی و تحریم‌ها می‌خواهد مردم و جمهوری اسلامی تسلیم شوند و مردم نسبت به نظام بی‌تفاوت شوند.
,
 
,
حجت‌الاسلام نجمی‌پور بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر رهبر نبودند رئیس فضای مجازی می‌شدند و این نشان می‌دهد چقدر فضای مجازی مهم است.
,
 
,
وی ادامه داد: فضای مجازی در حقیقت فضای حقیقی است چراکه در خانه همه ما وجود دارد و همه با آن سر و کار دارند لذا فضای مجازی باید مدیریت اسلامی و انقلابی شود.
,
 
,
امام جمعه سربیشه با بیان‌ این‌که همه آشوب‌هایی که در چند سال اخیر اتفاق افتاد منشأ آن فضای مجازی بوده است، یادآور شد: کسی مخالف استفاده از فضای مجازی نیست اما فضای مجازی که فرهنگ ما را بگیرد در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.
,
 
,
حجت‌الاسلام نجمی‌پور تأکید کرد: باید مجموعه دولت و رئیس فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند که نباید فضای مجازی ما دست دشمن باشد بلکه باید خودمان آن را مدیریت کنیم.
,
 
,
وی با طرح این سؤال که چرا باید دشمن فضای مجازی نسل جوان ما را مدیریت کند؟ گفت: باید شکبه‌های داخل کشور تقویت شوند و سرعتشان بالا رود تا نسل جوان از آن استفاده بهینه کنند.
,
 
,
امام جمعه سربیشه خاطرنشان کرد: وقتی امروز در موضوع هسته‌ای و نظامی تقریبا حرف اول را در دنیا می‌زنیم و بهترین موشک بالستیک را درست می‌کنیم نمی‌توانیم در تقویت فضای مجازی موفق شویم؟! این نشان می‌دهد که این توان در جوانان وجود دارد اما مدیریت جهادی نیست. سوال من از دولتمردان این است که ما نخواستیم یا نتوانستیم؟!
,
 
,
حجت‌الاسلام نجمی‌پور بیان کرد: نامگذاری شعار سال در رابطه با مسائل اقتصادی نشان می‌دهد اجرای شعارها در طول این سال‌ها موفق نبوده چراکه اگر موفق بود دیگر تکرار نمی‌شد.
,
 
,
وی افزود: اگر می‌خواهیم در حوزه مسائل اقتصادی موفق شویم و به تعبیری وابسته به کشورهای غربی نباشیم راهش توجه به شعارهای سال است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه