اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج اعلام کرد:

توزیع ۱۶ هزار بسته محصولات بهداشتی در سطح فاروج توسط سپاه

توزیع ۱۶ هزار بسته محصولات بهداشتی در سطح فاروج توسط سپاه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج گفت: در فاز نخست طرح مبارزه با کرونا در فاروج ۱۱ هزار بسته اقلام بهداشتی بین خانوارهای روستایی و در فاز دوم، تعداد پنج هزار و 100 بسته بین خانوارهای شهری توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک در فاروج گفت: در فاز اول این طرح که با همکاری دهیاری های روستاها انجام شد 11 هزار بسته بهداشتی در درب منازل تمام روستاییان شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نعیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار , عصراترک, عصراترک, عصراترک,  ,  , در فاروج گفت: در فاز اول این طرح که با همکاری دهیاری های روستاها انجام شد 11 هزار بسته بهداشتی در درب منازل تمام روستاییان شهرستان توزیع شد.,

وی افزود: همچنین در فاز دوم طرح مقابله با کرونا در شهرستان فاروج پنج هزار و 100  بسته برای شهر فاروج و تیتکانلو  با همکاری شهرداری تیتکانلو تهیه شد که هم اکنون در حال توزیع است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارو ادامه داد: بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش، صابون، الکل و ضد عفونی کننده سطوح  هستند که توسط بسیجیان آماده و بسته بندی و با همکاری دستگاه های ذکر شده توزیع می شود.

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارو ,

نعیمی خاطرنشان کرد: در کنار همکاری این گروه ها از  خیرین و بسیجیان که در این ایام بصورت جهادی و شبانه روزی در امر تهیه و توزیع، ضدعفونی معابر و ... فعالیت داشتند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه