اخبار داغ

به بهانه روز پاسدار؛

اقتدار ایران اسلامی مدیون مردان خستگی‌ناپذیر/سبزقامتانی که در همه مشکلات کنار مردم ایستاده اند

اقتدار ایران اسلامی مدیون مردان خستگی‌ناپذیر/سبزقامتانی که در همه مشکلات کنار مردم ایستاده اند
پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت مردم در همه صحنه ها در خط مقدم بوده و آماده خدمت و جانفشانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سوم شعبان سالروز ولادت سومین امام شیعیان امام حسین(ع) است که این روز به نام روز پاسدار نامگذاری شده، قیام عاشورا قیامی ماندگار در تاریخ اسلام بود که امام حسین(ع) و یاران باوفایش در این قیام برای دفاع از اسلام و ارزشها جان خود را تقدیم کرده و به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

سیدالشهدا(ع) و یارانش پاسداران قیام عاشورا بودند که در برابر ظلم دشمن ایستادند و ایستادگی و مقاومت را برای همیشه تاریخ الگو قرار دادند.

,

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با تاسیس سپاه به فرمان امام(ره)، پاسداران با تاسی از امام حسین(ع) وارد میدان شدند، این پاسداران در دفاع از اسلام و ارزشها، راه همان پاسداران عاشورا را ادامه می دهند و با الگو گرفتن از امام حسین(ع) و پاسداران دشت کربلا سالهاست در این راه خدمت می کنند.

,

سبزقامتانی که در دفاع از اسلام به شهادت رسیدند

, سبزقامتانی که در دفاع از اسلام به شهادت رسیدند, سبزقامتانی که در دفاع از اسلام به شهادت رسیدند,

سردار سپهبد سلیمانی از مدافعانی بود که برای حفظ امنیت نه تنها در کشور ایران بلکه در کشورهای دیگر وارد عمل شد و در این راه جان خود را تقدیم کرد.

,

از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون پاسداران زیادی جان خود را تقدیم کرده اند، مدافعان حرم طی سال های اخیر ثابت کردند اگر سالها و قرن ها بگذرد، این پاسداران راه سیدالشهدا(ع) را ادامه می دهند و دفاع از حریم خاک و حرم ائمه اطهار(ع) سن و سال نمی شناسد.

,

سپاه در همه صحنه ها آماده خدمت و جانفشانی است

, سپاه در همه صحنه ها آماده خدمت و جانفشانی است, سپاه در همه صحنه ها آماده خدمت و جانفشانی است,

فرقی نمی کند چند سال است که خدمت می کنند، کافیست که به حضورشان نیاز باشد تا جانانه وارد میدان شوند و برای خدمت به مردم گام بردارند.

,

پاسداران نه تنها در دفاع از ارزشها و اسلام آماده فداکاری هستند بلکه در حوادثی مانند سیل، زلزله و سایر حوادث وارد صحنه شده و با دل و جان خدمت می کنند.

,

هر جایی که حادثه ای رخ داده، پاسداران خط مقدم را آنجا قرار داده و خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار داده تا بتوانند بخشی از سختی ها و رنج های همان مردم را کاهش دهند.

,

در زلزله کرمانشاه سپاه با همه توان وارد شد و مدتها برای ارائه خدمت به مردم تلاش کرد، در سیل سال گذشته لرستان نیز حاضر شدند و در این حادثه تلخ، جانانه برای خدمت به مردم گام هایی اساسی برداشتند.

,

پاسداری، از خاک تا جان مردم

, پاسداری، از خاک تا جان مردم, پاسداری، از خاک تا جان مردم,

در این روزهایی که ویروس کرونا روزهایی تلخ و سخت را رقم زده، اما از همان روز نخست سپاه وارد صحنه شد و برای خدمت رسانی به مردم و کاهش مشکلات همه تلاش خود را به کار گرفت.

,

از راه اندازی کارگاه های تولید ماسک گرفته تا توزیع اقلام بهداشتی در بین محرومان و ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها و راه اندازی نقاهتگاه ها که نشان داد سپاه همیشه آماده خدمت بوده و هر جایی که نیاز باشد دوشادوش سایر دستگاه ها به مردم خدمت می کند.

,

مدافعان سلامت، پاسداران جان مردم

, مدافعان سلامت، پاسداران جان مردم, مدافعان سلامت، پاسداران جان مردم,

این روزها پرستاران و پزشکان برای نجات جان بیماران کرونایی همه تلاش خود را به کار بسته و زینب وار با صبر و حوصله بر بالین بیماران حاضر می شوند و برای بهبودی حال آنها شبانه روز در حال خدمت هستند.

,

پرستاران در این شرایط بحرانی نشان دادند که پاسداران و حافظان سلامت هستند و برای حفظ سلامتی بیماران فداکاری می کنند؛ گرچه جانشان در خطر است اما هدفشان بالا بلند بوده و در این راه آماده جانفشانی هستند تا جایی که طی هفته های اخیر ۴۳ نفر از پزشکان و پرستاران که در راه خدمت به بیماران کرونایی جان خود را از دست دادند به عنوان شهدای سلامت معرفی شدند.

,

در انتظار شهادت

, در انتظار شهادت, در انتظار شهادت,

روحیه شهادت طلبی یکی از ویژگی های ملت ایران است، شهادت بزرگترین افتخاری است که نصیب برخی از انسان ها می شود، فرقی ندارد در چه لباسی باشند، در لباس سبز پاسداری باشند یا در لباس سفید پرستاری.

,

علی شمس الدینی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه موجب اقتدار و عظمت نظام است و در این سالها سپاه در همه عرصه ها حاضر شده و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

,

وی با اشاره به محرومیت زدایی سپاه افزود: سپاه حامی و امید مستضعفان بوده و در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم، خدمات شایانی ارائه داده است به طوری که از ساخت و بازسازی منزل محرومان گرفته تا توزیع بسته های مواد غذایی و ارائه این خدمات به لطف خدا روز به روز بیشتر می شود.

,

سپاه حامی و امید مستضعفان است

, سپاه حامی و امید مستضعفان است, سپاه حامی و امید مستضعفان است,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: سپاه نیروی وفادار به نظام است و نه تنها در هشت سال جنگ تحمیلی بلکه در خارج از مرزها به عنوان مدافعان حرم ایستادند و به دشمن نشان دادند که همیشه آماده جانفشانی و دفاع از ارزشها و اسلام بوده و نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

,

وی بیان کرد: در طول این سالها سپاه با ایستادگی و بصیرت نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و همچنان در این مسیر گام بردارد و دشمن را در رسیدن به اهداف خود مایوس می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه