اخبار داغ

استاندار همدان مطرح کرد؛

سپاه؛ بازویی توانمند برای پیشبرد اهداف نظام

سپاه؛ بازویی توانمند برای پیشبرد اهداف نظام
سید سعید شاهرخی با اشاره به نقش برجسته سپاه در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی،حسن انتخاب روز میلاد امام حسین ع و تعلق آن به سبزپوشان سپاه را تبریک گفت و تاکید کرد: در استان همدان نیز سپاه یکی از بازوان توانمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندارهمدان به اتفاق معاونین خود به مناسبت فرا رسیدن روز میلام امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، در سپاه انصارالحسین (ع) حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در ابتدای این دیدار صمیمانه مسئول ارشد اجرایی استان همدان حضور ارزشمند و تأثیرگذار سپاه را مصداق عینی تحقق کلام امام راحل(ره) خواند که فرمودند “اگر سپاه نبود ،کشور هم نبود”

,

وی ضمن اشاره به نقش برجسته سپاه در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی،حسن انتخاب این روز و تعلق آن به سبزپوشان سپاه را تبریک گفت و تاکید کرد: در استان همدان نیز سپاه یکی از بازوان توانمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی است.

,

استاندار همدان ادامه داد: معنویت و اخلاص پاسداران در کنار حضور تأثیرگذار، باعث اقدامات جدی و اثربخش بوده که وظیفه خود می دانیم از همکاری و تلاش مجموعه سپاه و بسیج استان با تمام وجود سپاسگذاری کنیم.

,

, ,

در ادامه این دیدار، سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، ضمن تشکر از نگاه مثبت استاندار، همه کسانی را که صادقانه برای انجام وظیفه در نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند، پاسدار دانست و گفت: ما وظیفه می دانیم در کنار و همراه همه این عزیزان باشیم.

,

, ,

وی همچنین شجره طیبه بسیج را یک ذخیره الهی برای نظام و انقلاب دانست و افزود: بسیج در همه عرصه های مورد نیاز در کنار مردم و برای انقلاب با حضوری و اثری شبیه معجزه، نقش آفرینی کرده است و به لطف خدا هم اکنون نیز در عرصه مقابله با ویروس کرونا با حضور حماسی جهادگران بسیجی در تمامی زمینه های مورد نیاز در استان همدان وضعیت خوبی داریم.

,

, ,

سردار مجیدی فعالیت های قرارگاه زیستی استان را از نقاط برجسته در مهار کرونا برشمرد و عنوان کرد: پاسداران سپاه انصارالحسین(ع) در اجرای موفقیت آمیز رزمایش دفاع بیولوژیک در روز پنجشنبه در اسدآباد و نهاوند نقش موثری داشتند و در هفته جاری (دوشنبه یا سه‌شنبه) با توجه به وضعیت و شرایط جوی این رزمایش در شهر همدان نیز برگزار خواهد شد.

,

در این دیدار معاونین سیاسی امنیتی، اقتصادی، عمرانی استانداری، جانشین و مسئولین بسیج اقشار و فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه