اخبار داغ

رئیس حوزه هنری یزد خبر داد؛

انتشار سه کتاب در سال 98 توسط حوزه هنری یزد

انتشار سه کتاب در سال 98 توسط حوزه هنری یزد
کوچک زاده گفت: سال گذشته به همت حوزه هنری استان یزد کتاب های متعددی با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادق کوچک زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه در سال گذشته کتاب های مختلفی به همت سازمان حوزه هنری استان یزد به چاپ رسید، گفت: اکثر کتاب های به چاپ رسیده در موضوعات دفاع مقدس و سروده های شعرای استان یزد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس سازمان حوزه هنری استان یزد با اشاره به اینکه کتاب «عمو صیاد» یکی از کتاب هایی بود که سال گذشته رونمایی شد، خاطرنشان کرد: این کتاب در خصوص دفاع مقدس و وقایع آن سال ها است که توسط جلال توکلی جمع آوری و به چاپ رسید.

,

وی از دیگر کتاب های به چاپ رسیده توسط حوزه هنری استان یزد را کتاب «دهم فروردین» عنوان کرد و افزود: مجموعه داستان «عمو صیاد» به موضوعات مختلفی پیرامون دفاع مقدس، تفحص شهدا و مدافعان حرم می‌پردازد.

,

کوچک زاده اضافه کرد: این کتاب به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد با قطع رقعی در 126 صفحه، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

,

رئیس سازمان حوزه هنری استان یزد با بیان اینکه کتاب نمایشنامه «کاکوتی» نوشته کرامت یزدانی نیز در سال گذشته در هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و هنرمندان رونمایی شد، گفت: این اثر در هفته هنر انقلاب به همت حوزه هنری یزد در 56 صفحه و قطع رقعی با شمارگان 1100نسخه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه