اخبار داغ

ورودی و خروجی های شهرهای کهگیلویه مسدود شد+ تصاویر

ورودی و خروجی های شهرهای کهگیلویه مسدود شد+ تصاویر
در شهرستان کهگیلویه تقریبا همه ورودی ها و خروجی های منتهی به شهرها مسدود شد و اجازه تردد به هیچ وسیله نقلیه ای داده نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویر احمد همه دستگاه ها و نهادهای مختلف، گروه های جهادی و مردمی و خودجوش دست به کار شده تا با کمک هم با این ویروس مقابله کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
با فرارسیدن سال نو و افزایش ترددها در تمام کشور اعلام شده که مردم در خانه هایشان مانده و به توصیه های بهداشتی توجه کنند و از هرگونه سفر و بیرون رفتن غیر ضروری از منازل خود خوداری کنند.
,
 
,
 
,
اما برخی از مردم به توصیه های کادرهای درمانی و بهداشتی هیچ توجهی نکرده و در روزهای ابتدایی سال نو نزدیک به 3 میلیون ایراین اقدام به مسافرت کردند که خود می تواند خطرناک و با توجه به مشخص نبودن علائم این بیماری تا مدت دو هفته مسافرین می توانند بیماری را به سایر نقاط کشور انتقال دهند.
,
 
,
 
,
برای همین اقدامات کنترلی بیش از پیش تشدید شد و تقریبا تمام شهرها قرنطینه شدند. در شهرستان کهگیلویه نیز شرایط همین گونه است و تقریبا همه شهرها ورودی ها و خروجی های منتهی به شهرها را بسته و اجازه تردد تقریبا به هیچ وسیله نقلیه ای داده نمی شود.
,
 
,
 
,
این اقدامات بی شک در جهت فراهم کردن سلامتی شهروندان صورت می گیرد و با توجه به گردشگر پذیری نقاط مختلف شهرستان و نزدیک شدن به موج دوم سفرهای نوروزی در تعطیلات نوروز خود می تواند موجب شیوع بیشتر این بیماری شود.
,
 
,
 
,
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه