اخبار داغ

تقاضای رئیس بیمارستان دهدشت ازمردم برای ماندن در خانه+فیلم

تقاضای رئیس بیمارستان دهدشت ازمردم برای ماندن در خانه+فیلم
خادمی رئیس بیمارستان دهدشت گفت: عاجزنه از همه مردم تقاضا می کنم که برای سلامتی خود اهمیت قائل شوند و نسبت به خود و اطرافیانشان مسئولیت داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس بیمارستان دهدشت در گفت و گو با پایگاه خبری صبح زاگرس در مورد شیوع بیماری کرونا گفت: در همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان و شهرستان کهگیلویه سعی شد تا اقدامات لازم دربیمارستان دهدشت صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,
 
,
خادمی گفت: در بیمارستان دهدشت بخش کرونا از همان روزهای ابتدایی راه اندازی شد تا بیماران در صورت لزوم در این بخش پذیرش و نکات  درمانی لازم در مورد آن ها صورت گیرد.در بیمارستان دهدشت تمامی عمل های جراحی غیر ضروری تا زمان ریشه کن کردن بیماری کرونا لغو شده اند و سایر بخش ها در آمادگی کامل هستند.
,
 
,
 
,
وی افزود: تمام تلاش و سعی ما بر این است تا با هماهنگی با سایر نهادها و خیرین مواد و وسایل لازم را آماده و در اختیار بیمارستان قرار دهیم.در مورد این بیماری نیز همه ما باید دست به دست هم دهیم و این بیماری را شکست دهیم. کاری که از مردم بر میآید این است که از تجمعات خوداری کنند،بانشستن در خانه و جلوگیری از بیرون رفتن افراد خانه هم سلامت آن ها توجه کنید و هم در قطع زنجیره بیماری کرونا کمک خواهید کرد.
,
 
,
 
,
رئیس بیمارستان دهدشت با ابراز نگرانی از عدم همکاری برخی از مردم گفت:  اگر مردم با کادرهای درمانی همکاری نکنند و توصیه های وزارت بهداشت و نهاد های بهداشتی را جدی نگیرند، باعث می شود تا این بیماری بیشتر و سریعتر شیوع پیدا کند و با توجه به امکانات کم شهرستان امکان دارد نتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.
,
 
,
 
,
خادمی گفت: عاجزنه از همه مردم تقاضا می کنم که برای سلامتی خود اهمیت قائل شوند و نسبت به خود و اطرافیانشان مسئولیت داشته باشند.
,
 
,
 
,
وی در پایان ضمن تشکر از نهادها و ادارتی که در مقابله با این بیماری فعالیت میکنند و همچنین اصحاب رسانه تشکر کرد و گفت: از مردم عزیز می خواهم که اخبار مربوط به بیماری کرونا را از مرسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه