اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

طرح تردد زوج و فرد خودروها در بروجرد از دوشنبه اجرا می‌شود

طرح تردد زوج و فرد خودروها در بروجرد از دوشنبه اجرا می‌شود
عبدالرحیم رحیمی گفت: طرح تردد زوج و فرد خودروها در شهر بروجرد از روز دوشنبه اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا اقداماتی در شهرستان بروجرد برای کاهش شیوع این بیماری در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: یکی از اقدامات انجام شده، کنترل ورودی های شهرستان بروجرد بوده که طی چند وقت اخیر انجام شده و از ورود خودروهای غیر بومی ممانعت شده است که هدف از اجرای این طرح، قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامتی مردم است.

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: از روز دوشنبه طرح تردد زوج و فرد خودروها در سطح شهر اجرا می شود که این کار با هدف کاهش تردد در سطح شهر و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری است.

,

رحیمی عنوان کرد: از هم اکنون اطلاع رسانی ها انجام شده و از روز دوشنبه این طرح در بروجرد اجرا می شود و چنانچه خودرویی خلاف زوج و فرد در سطح شهر تردد کند، برخورد می شود.

,

وی از تشدید کنترل ها و بستن ها راه ها در روز ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: به دنبال شیوع کرونا و با هدف جلوگیری از شیوع این ویروس، امسال مراسم سیزده بدر برگزار نخواهد شد و ورودی و خروجی ها بسته خواهد شد و اجازه تردد خوردوها در مسیر روستاها و مسیرها داده نمی شود.

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در این روز رفتن به پارک و بوستان ها ممنوع بوده و تقاضا داریم همشهریان همکاری کنند تا هر چه سریعتر زنجیره کرونا قطع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه